🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40311.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پلتفرم TensorFlow Lite را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد

کنفرانس توسعه دهندگان امسال گوگل سورپرایزهای گوناگونی داشت و معرفی TensorFlow برای اسمارت فون ها یکی از مهمترین آن ها بود. در واقع گوگل با فریم ورک یادگیری ماشینی جدید خود یعنی TensorFlow Lite می خواست ...

کنفرانس توسعه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دهندگان امسال گوگل سورپرایزهای گوناگونی داشت و معرفی TensorFlow برای اسمارت فون ها یکی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از مهمترین آن ها بود. در واقع گوگل با فریم ورک یادگیری ماشینی جدید خود یعنی TensorFlow Lite می خواست سرویس های هوش مصنوعی به روش ابری محدود نباشند و به اسمارت فون ها هم منتقل شوند.

TensorFlow Lite می خواهد تا سرویس های هوش مصنوعی را بدون نیاز به اتصالات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ابری به موبایل بیاورد

حالا با توجه به اطلاعات به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دست آمده، به نظر می رسد اهالی مانتن ویو نسخه پیش نمایش این کتاب خانه نرم افزاری متن باز را برای اندروید و iOS - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - منتشر کرده اند و بنابراین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توسعه دهندگان می توانند از آن استفاده کنند. در نسخه اسمارت فون ها  تمرکز روی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - محصولات سبک تر خواهد بود تا با سرعت بیشتری شاهد راه اندازی آن ها در موبایل باشیم.

همچنین تا عرضه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نسخه نهایی TensorFlow Lite - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - فاصله زیادی مانده و در آینده تعداد مدل های این کتاب خانه افزایش خواهد یافتد. اما در حال حاضر برنامه با مدل پردازش زبان های طبیعی MobileNet ،Inception v3 و Smart Reply کار می کند.

به اعتقاد گوگل نسخه اسمارت فون های TensorFlow تحولی برای این کتاب خانه نرم افزاری به حساب می آید. بد نیست بدانید آن ها پیشتر گفته بودند که این فریم ورک هوش مصنوعی به موبایل های آینده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قابلیت های بیشتری در حوزه پردازش گفتار، جستجوی تصویری، واقعیت افزوده و موارد مشابه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اضافه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone