🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  2. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40310.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با دستیار هوشمند سیری اسنپ بگیریم؟

همان طور که دیروز به اطلاع تان رساندیم، جدیدترین نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ به تازگی منتشر شده که در کنار رونمایی از سرویس جدید «اسنپ بایک» امکان رزرو خودرو با دستیار سیری هم از قابلیت ...

همان طور که دیروز به اطلاع - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تان رساندیم، جدیدترین نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ به تازگی منتشر شده که در کنار رونمایی از سرویس جدید «اسنپ بایک» امکان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - رزرو خودرو با دستیار سیری هم از قابلیت های جدید آن محسوب می شود.

آخرین به‌روزرسانی اسنپ امکانی برایتان فراهم کرده که بتوانید فقط با چند فرمان صوتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ساده و بدون حتی لمس صفحه، برای مقصد مد نظرتان خودرو بگیرید. در ادامه روش انجام این کار را به شما آموزش - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهیم داد.

برای شروع، اول از همه باید آخرین نسخه اپ برای iOS را از وبسایت اسنپ دانلود کنید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - که روش انجامش را در این مقاله به طور کامل توضیح داده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - ایم. با نصب اپلیکیشن از شما خواسته می شود که به سیری بابت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنترل اسنپ مجوزهای لازم را بدهید.

وقتی که این کار را انجام دادید، نوبت به احضار سیری می رسد. کافیست انگشت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تان را برای یک ثانیه روی دکمه هوم آیفون نگه دارید یا با گفتن Hey Siri به آیفون، دستیار هوشمند را فعال کنید. البته برای حالت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دوم باید از قبل و در تنظیمات iOS احضار سیری با فرمان صوتی را فعال کرده باشید که خوشبختانه روش بسیار ساده ای دارد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان

فقط لازم است وارد Settings و بعد قسمت Siri & Search (در iOS 11 و نسخه های جدیدتر) شوید و گزینه های Listen for Hey Siri و Allow Siri When Locked را فعال کنید. کار تمام است، حالا می توانید حتی بدون - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - لمس کردن موبایل اسنپ بگیرید.

برای این کار اول سیری را احضار کنید و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - با فرمان صوتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - Get a ride از آن بخواهید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - که برایتان خودرو بگیرد. بعد از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - این کار، سیری از شما می پرسد که به کجا می خواهید بروید.

برای این که کارتان راحت شود، بهتر است که از قبل در اپل مپس نقاط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دلخواه تان را به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - انگلیسی روی نقشه پین کنید. مثلا Home را برای خانه و Work را برای محل کار در نظر بگیرید (و البته آدرس ها را به صفحه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - Contact خود اضافه کنید) تا سیری با شنیدن آن ها بداند که دقیقا برای کجا اسنپ بگیرد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان

با گفتن آدرس که می خواهد Home باشد یا هر چیز دیگر، پیش نمایشی از سفر (شامل مبدا، مقصد، نوع سرویس اسنپ و هزینه کرایه) برایتان نمایان می شود. اگر همه چیز از نظرتان درست بود فقط کافیست موافقت تان را با گفتن Yes یا Request به اطلاع سیری برسانید تا اسنپ به طور خودکار اجرا شده و درخواست راننده بدهد.

اما اگر آدرس مبدأ و مقصد درست نبود هم می توانید آن ها را از همان صفحه پیش نمایش به طور دستی تغییر داده و با انگشت روی نقشه مشخص کنید. و به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - همین ترتیب اسنپ می تواند بدون حتی لمس صفحه، خودروهایش را به دنبال تان بفرستد تا با صرفه جویی در زمان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - تجربه لذت بخش تری از سفر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صومعه سرا استان گیلان - با آن را داشته باشید.

در انتها از شما دعوت می کنیم که ویدیوی آموزش رزرو اسنپ با دستیار سیری را از دست ندهید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone