🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40314.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

موبایل وان پلاس 5T معرفی شد؛ نمایشگر بدون حاشیه، دوربین بهتر، قیمت معقول

بعد از مدت ها انتظار کمپانی وان پلاس بالاخره به شایعات پایان داد و رسماً از موبایل هوشمند «وان پلاس 5T» رونمایی کرد؛ موبایلی با نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی و دوربین دوگانه ای که ...

بعد از مدت ها انتظار کمپانی وان پلاس بالاخره به شایعات پایان داد و رسماً از موبایل هوشمند «وان پلاس 5T» رونمایی کرد؛ موبایلی با نمایشگر بدون حاشیه 6 اینچی و دوربین دوگانه ای که وعده تصاویر با کیفیت تر را در شرایط - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کم نور می دهد.

وان پلاس 5T به طور کلی تفاوت چندانی با وان پلاس 5 ندارد و همان طراحی یکپارچه آلومینیومی را به ارث برده و با خمیدگی ارگونومیک پنل پشتی، اندکی باریک تر به نظر می رسد و در دست بهتر جای می گیرد. وان پلاس 5T در حال حاضر تنها در رنگ مشکی یا به تفسیر کمپانی سازنده «مشکی نیمه شب» عرضه می شود و فعلاً خبری از رنگ های دیگر نیست.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

5T از نظر ابعاد هم تفاوتی با - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وان پلاس 5 ندارد؛ هرچند اندکی از مدل پیشین خود بلند قامت تر است. دکمه هوم، دیگر جایی در پنل جلویی ندارد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و با طراحی دایره ای شکل، به پشت منتقل شده است. جنس سرامیکی دکمه هوم، عدم ایجاد خط و خش را تضمین می کند و می توانید انتظار داشته - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باشید که در عرض 0.2 ثانیه، قفل نمایشگر را باز کند. ضمناً جا به جایی دکمه فیزیکی هوم به این معناست که دکمه های ناوبری حالا بخشی از نمایشگر را اشغال می کنند.

از نظر مشخصات سخت افزاری، وان پلاس 5T قطعاً یارای برابری با پرچمداران اخیر را دارد و از چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می برد. از سوی دیگر، موبایل مورد اشاره به حافظه رم نامتعارف 8 گیگابایتی مجهز شده و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، کاربر را یک - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - روز پرمشغله همراهی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می کند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

نمایشگر وان پلاس 5T، قطعاً یکی از برجسته ترین ویژگی های آن است که از نوع OLED بوده و 80.5 درصد از پنل جلویی دستگاه را اشغال می کند. حاشیه نمایشگر در بخش های بالایی و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پایینی به کمترین میزان ممکن رسیده و از طرفین، حاشیه دستگاه تقریباً غیرقابل مشاهده است. علاوه بر این درست مانند پرچمداران چند ماه اخیر، وان پلاس 5T از نسبت ابعاد 18:9 بهره می - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برد و رزولوشن 1080x2160 پیکسل را مقابل دیدگان قرار می دهد.

کمپانی چینی وان پلاس حالت های رنگی متفاوتی را برای پرچمدارش در نظر گرفته که کاربران می توانند از میان آنها یکی را انتخاب کنند. نخستین گزینه، حالت استاندارد sRGB است که رنگ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های بالانس تری را به تصویر می کشد و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سپس نوبت به حالت DCI-P3 می رسد که رنگ هایی شاداب تر را نمایش می دهد. در نهایت حالت «نور آفتاب» هم روشنایی و کنتراست را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در فضای باز تنظیم می کند تا محتویات صفحه با وضوح بیشتری دیده شوند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تغییر بزرگ دیگر وان پلاس - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 5T به دوربین آن باز می گردد. وان پلاس 5 نخستین موبایل کمپانی بود که از سیستم دوربین دوگانه بهره مند شد و از یک لنز عریض اصلی و یک لنز ثانویه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تله فوتو بهره می برد. این ساختار در وان پلاس 5T - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تغییر کرده و گرچه لنز اصلی کماکان عریض است اما لنز ثانویه با میدان دید - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 27 میلی متری، 20 مگاپیکسلی بوده و با ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل، نویز را در شرایط کم نور کاهش می دهد. ناگفته نماند که گشودگی دهانه لنز هر دو دوربین معادل f/1.7 است.

حالت پرتره -حالتی که پس زمینه تصویر به حالت مات در می آید و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سوژه واضح باقی می ماند- هم یکبار دیگر در وان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پلاس 5T قرار دارد و با استفاده از الگوریتم های هوشمند و قابلیت های نرم افزاری محقق می شود. علاوه بر این ها، 5T نخستین موبایل وان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - پلاس است که از تکنولوژی تشخیص چهره بهره می برد؛ هرچند که باید منتظر آزمایش های ابتدایی و مقایسه آن با Face ID آیفون X ماند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در نهایت موبایل وان پلاس 5T قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر و در تاریخ 21 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نوامبر روانه بازار آمریکا، اروپا، کانادا، چین، هنگ کنگ - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و هند شود. مشتریان برای خرید مدل پایه و 64 گیگابایتی دستگاه باید 500 دلار بپردازند که 20 دلار از - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قیمت ابتدایی وان پلاس 5 بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاداش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ میشه بگید شیخ شلتوت ارومیه سرویس کار جارو برقی زیمنس دارید
پاسخ: بله در شیخ شلتوت شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone