🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  3. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40330.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چگونه لیست تمام اپلیکیشن هایی که از گوگل پلی دانلود کرده ایم را ببینیم؟

اگر یک تلفن هوشمند دارید، احتمالا تاکنون اپلیکیشن های زیادی را روی آن نصب و پاک کرده اید. برنامه هایی که ممکن است حتی بعضی از آن ها را به یاد نیاورید. در فروشگاه پلی ...

اگر یک تلفن هوشمند دارید، احتمالا تاکنون اپلیکیشن های زیادی را روی آن نصب و پاک کرده اید. برنامه هایی که ممکن است حتی بعضی از آن ها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - را به یاد نیاورید. در فروشگاه پلی استور قابلیتی وجود دارد که به کمکش می توانید لیست تمام اپلیکیشن هایی که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - با اکانت گوگل پلی خود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دانلود کرده اید را ببینید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران

چه آن هایی که با اولین موبایل اندرویدی زندگی تان گرفته اید و چه برنامه هایی که در پرچمدارهای امروزی نصب کرده اید. برای شروع ابتدا باید فروشگاه گوگل پلی را باز کنید. سپس از طریق سه خط سمت چپ بالا، منوی برنامه را بالا آورده و حالا روی My Apps & Games کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران

در صفحه باز شده سه گزینه Updates ،Installed و Library را باید ببینید. البته اگر نسخه بتا اپلیکیشنی را دانلود کرده اید باشید، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک گزینه دیگر به اسم Beta نیز به این - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - قسمت اضافه می شود که مربوط به ورژن آزمایشی برنامه ها - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - است. حالا  سربرگ Library را انتخاب کنید تا لیست اپلیکیشن هایی که قبلا دانلود کرده بودید به نمایش در بیاید.

به صورت پیش فرض، Library برنامه هایی که قبلا نصب کرده اید و حالا روی موبایل تان نیست را نشان می دهد که البته طبیعی هم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - است. چون در منوی کناری [Installed] می توانید لیست برنامه های نصب شده را - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - ببینید. در اینجا دو نکته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - وجود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دارد که معمولا خیلی ها به آن توجه نمی کنند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران

یکی از آن ها چگونگی نمایش اپلیکیشن ها است؛ می توانید به ترتیب تاریخ نصب یا حروف الفا اپ ها را طبقه بندی کنید. در حالت کلی این قسمت روی آخرین برنامه های نصب شده یا همان Recent قرار داشته و - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - اگر می خواهید تغییرش دهید باید از آیکون سه خط که سمت راست بالا وجود دارد کمک بگیرید.

همچنین قابلیت حذف هر کدام از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - برنامه های لیست را که خواستید نیز دارید. برای این منظور، آیکون ضربدری که رو به روی هر برنامه هست را با انگشت خود فشار دهید. اگر هم یکی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران - از برنامه ها پولی باشد، باز با حذف کردن آن می توانید نصبش کنید و احتیاجی به پرداخت دوباره پول نخواهد بود.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر فریدون کنار استان مازندران

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone