🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44580.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نخستین تصاویر منتسب به قطعات آیفون 8 فاش شدند

امروز برای نخستین بار شاهد تصاویری از قطعات منتسب به آیفون 8 و دو مدل آیفون 7s هستیم که به ترتیب در ابعاد 5.8، 4.7 و 5.5 اینچی معرفی خواهند شد. ظاهراً این تصاویر از طریق ...

امروز برای نخستین بار شاهد تصاویری از قطعات منتسب به آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 8 و دو مدل آیفون 7s هستیم که به ترتیب در ابعاد 5.8، 4.7 و 5.5 اینچی معرفی خواهند شد. ظاهراً این تصاویر از طریق یک شرکت تولید کننده قاب محافظ در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ارتباط با تأمین کننده شیشه روی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمایشگر در چین به دست آمده.

نخستین تصویر، پنل جلویی و پشتی آیفون 8 را نشان می دهد. در قطعه جلو شاهد حاشیه بسیار ناچیز در تمامی اطراف نمایشگر هستیم که فقط در قسمت بالا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بخشی را به دوربین و بلندگوی مکالمه اختصاص داده. البته هنوز نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دانیم اپل قطعات مورد نیاز در جلوی دستگاه را چگونه و با چه آرایشی در این قسمت کوچک جای خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

آیا اپل می تواند حسگر اثر انگشت را با نمایشگر یکپارچه کند؟

پنل پشتی نیز ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی را نشان می دهد و قطعه روی این ماژول نیز به صورت جداگانه دیده می شود. هیچ قسمتی مربوط به حسگر Touch ID وجود ندارد و بنابراین به نظر می رسد اپل برخلاف سامسونگ، توانسته راهکاری برای تعبیه حسگر اثر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - انگشت در قالب نمایشگر موبایل بیابد.

در تصویر دیگر، قطعات آیفون 8 را در کنار آیفون 7s و مدل پلاس آن می بینیم. پنل پشتی تمامی سه مدل از جنس شیشه ساخته شده و از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند. خبر پشتیبانی سه مدل آیفون سال جاری از فناوری شارژ بیسیم توسط مینگ-چی کو، تحلیلگر ارشد مؤسسه KGI Securities - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نیز تأیید شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اگرچه این تصاویر فوق با بسیاری از شایعات و اخبار پیرامون موبایل های 2017 اپل مطابقت دارند، اما هیچ راهی برای تأیید - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اصالت آنها وجود ندارد. شاید با ماکت های خوش ساختی روبرو هستیم که بر اساس طرح های مفهومی پیشین ساخته شده اند. به هر حال تا زمان رونمایی رسمی آیفون های امسال، چنین مواردی را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - باز هم مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خواهیم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone