🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  5. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40319.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

به لطف یادگیری ماشینی، برش زدن اشیاء در نسخه های بعدی فتوشاپ آسان تر می شود

جدا کردن یک شیء یا انسان از یک تصویر این روزها به ترفند بسیار رایجی تبدیل شده، اما هنوز در فتوشاپ یکی از سخت ترین و وقت گیر ترین کارهاست. خوشبختانه به لطف قابلیتی جدید ...

جدا کردن یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شیء یا انسان از یک تصویر این روزها به ترفند بسیار رایجی تبدیل شده، اما هنوز در فتوشاپ یکی از سخت ترین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وقت گیر ترین کارهاست. خوشبختانه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به لطف - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قابلیتی جدید به نام Select Subject، قرار است که انجام این کار در نسخه های بعدی فتوشاپ از همیشه آسان تر شود.

قابلیت Select Subject بر مبنای هوش مصنوعی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کار می کند. برای استفاده از آن کافیست که در ورک اسپیس Select and Mask فتوشاپ، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روی قسمتی از تصویر که خواهان جدا کردنش هستید کلیک کنید تا فتوشاپ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در کسری از ثانیه آن قسمت را برایتان برش بزند. حالا می توانید آزادانه پس زمینه تصویر را تغییر داده یا قسمت انتخابی را به هر شیوه ای که دوست دارید، دستکاری کنید.

قابلیت جدید فتوشاپ از پلتفرم هوش مصنوعی Sensei ادوبی قدرت گرفته و از یادگیری ماشینی برای تشخیص اشیاء در تصاویر بهره می برد. البته این ابزار هنوز در انتخاب و برش زدن چیزهای ظریفی مثل موی افراد یا لباس های خز دار عملکرد چندان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دقیقی ندارد، اما حداقل برای جداسازی اشیاء ساده به میزان زیادی در زمان شما صرفه جویی می کند. نکته دیگر این که به لطف یادگیری ماشینی، این قابلیت می تواند به مرور زمان بهتر و بهتر شود.

در حال حاضر افزونه هایی مثل Akvis SmartMask و Fluid Mask هم در فتوشاپ دقیقا کار Select Subject را انجام می دهند، اما هیچ کدام رایگان نیستند و باید برای استفاده از آن ها هزینه بپردازید.

ادوبی هنوز در مورد زمان انتشار این قابلیت در فتوشاپ سخنی به میان نیاورده و اعلام جزئیات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیور نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم تعمیرگاه شما اطراف روستای چورکوچان آستانه اشرفیه کار انجام میده.
پاسخ: بله در روستای چورکوچان شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر میشکا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر یه سوال داشتم تعمیرچی سمت روستای چورکوچان آستانه اشرفیه هم تعمیر جارو برقی پاکشوما انجام میده
پاسخ: بله در روستای چورکوچان شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone