🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40318.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گشودگی دیافراگم گلکسی اس 9 احتمالا قابل تنظیم خواهد بود

حدودا چند سال پیش بود که سازندگان تلفن همراه تصمیم گرفتند مرتبا بر رزلوشن دوربین محصولاتشان بیافزایند و در همین دوران نیز تعداد مگاپیکسل های این دوربین ها به عاملی برای خودنمایی و بعضا فخرفروشی ...

حدودا چند سال پیش بود که سازندگان تلفن همراه تصمیم گرفتند مرتبا بر رزلوشن دوربین محصولاتشان بیافزایند و در همین دوران نیز تعداد مگاپیکسل های این دوربین ها به عاملی برای خودنمایی و بعضا فخرفروشی صاحبانشان بدل شد. البته باید اشاره کنیم مقادیر عددی که شرکت ها به کیفیت دوربین هایشان نسبت می دادند صرفا یک ترفند بازاریابی بود و ابدا به طور مستقیم در این موضوع نقشی نداشت.

حالا شرکت ها این دوران را پشت سر گذاشته اند و اینطور به نظر می رسد که در برهه کنونی گشودگی دهانه لنز است که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - در اندازه گیری کیفیت دوربین ها اثر میگذارد.

اگر خاطرتان باشد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - ماه اوت بود که ال جی اعلام کرد دوربین اصلی موبایل وی 30 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - گشودگی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - دهانه لنزی برابر با f/1.6 دارد و با انتشار این خبر سر و صدای زیادی در محافل خبری دنیا برپا کرد. حالا وبسایتی به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - ام VTECH گزارش داده که گلکسی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - اس ۹ سامسونگ گشودگی دهانه لنزی برابر با f/1.5 خواهد داشت.

گلکسی اس 9 پلاس به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود

طبق این خبر، موبایل مورد بحث به یک دوربین اصلی تک لنزی مجهز شده و در مقابل برادربزرگ تر آن یعنی گلکسی اس 9 پلاس است که دوربین دوگانه را از آن خود می کند. علاوه بر این گفته شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - که دوربین جلویی این موبایل همراه با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - گشودگی دهانه لنز f/2.4 ارائه می گردد.

اما نکته مهم در رابطه با خبر وبسایت VTECH آنکه دو پرچمدار آتی سامسونگ به دیافراگم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - قابل تنظیم مجهز خواهند شد که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - این اتفاق در صورت صحت داشتن نخستین بار است در تلفن های همراه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - رخ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - می دهد. البته مدتی است که بسیاری شرکت ها وعده دادند تنظیماتی همرده با دوربین های DSLR را به تلفن های همراه تولیدی شان بیاورند که این امر هیچگاه رنگ واقعیت به خود نگرفت. اما گشودگی دیافراگم قابل تنظیم را می توان گامی عملی در راستای تحقق این امر در نظر گرفت.

اما هرچه گشودگی دیافراگم بیشتر باشد نور بیشتری را از خود عبور می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - دهد و به همین خاطر می توان عکس های بهتری را در شرایط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - کم نور - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - از دوربین یک موبایل انتظار داشت. قابل تنظیم بودن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سرخرود استان مازندران - گشودگی دهانه لنز این امکان را برای شما فراهم می آورد که افکت های مختلف را به عکس هایتان اضافه نمایید و برای مثال افکت بوکه را به شکل طبیعی تری در قیاس با دوربین های دوگانه ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone