🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  4. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40325.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اسنپ در شمال ایران فعال شد

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ فعالیت خود را در شمال کشور آغاز کرد و چهار شهر بابل، ساری، قائمشهر و رشت مناطق برگزیده‌ای هستند که فعلا این سامانه قصد فعالیت در آنها را دارد. به این ...

سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - فعالیت خود را در شمال کشور آغاز کرد و چهار شهر بابل، ساری، قائمشهر و رشت مناطق برگزیده‌ای هستند که فعلا این سامانه قصد فعالیت در آنها را دارد. به این ترتیب اکنون اسنپ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خدمات‌ خود را به ساکنان بخش‌هایی از مازندران و مرکز گیلان ارائه می‌دهد. خدمت‌رسانی اسنپ در این چهار شهر گستره فعالیت این شرکت را به 12 شهر ایران افزایش می‌دهد.

اخیرا اسنپ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تغییرات گسترده‌ای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را در سامانه خود ترتیب داده و در کنار این تغییرات که برای ایمن‌تر شدن سفرهای این سامانه صورت گرفته، حیطه فعالیت خود را نیز در سرتاسر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کشور گسترش داده است.

در حال حاضر این سامانه احراز و تایید هویت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رانندگان در سه مرحله انجام و از آنها گواهی سوپیشینه دریافت می‌شود. اکنون حساب کاربری تمام رانندگانی که به ناوگان این سامانه می‌پیوندند دارای عکس است. همچنین در سفر با اسنپ امکان نمایش زنده خودرو روی نقشه، دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات سفر با دیگران، پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر و صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای مسافران در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

گفتنیست در حال حاضر استان مازندران در کشور تنها استانی است که اسنپ در دو شهر آن فعالیت دارد و این مسئله می‌تواند سرآغاز مرحله جدیدی برای فعالیت این سامانه در ابعاد تمام یک استان باشد.

در ضمن اگر ساکن شهرهای بابل، ساری، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قائمشهر و رشت هستید، هدیه‌ای برای اولین سفر کاربران خطه سرسبز شمالی کشورمان در نظر گرفته شده که با - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - استفاده از کد تخفیف shomal-salam تا سقف ۱۰هزار تومان از هزینه سفر کاهش می‌یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه "راهنمای اسنپ در شمال" - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مراجعه کنید.

اسنپ در حالی مشغول افزایش فعالیت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خود در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شهرهای بیشتری از ایران است که تاکسی اینترنتی روسی به نام «ماکسیم» وعده آغاز فعالیت خود را در اواسط دی ماه داده و آنطور که مدیرعاملش «حمید بذرگر» در مصاحبه با دیجیاتو عنوان کرده، تصمیم دارد در تمام ایران به شکل یکپارچه فعالیت خود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را آغاز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone