🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40320.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هفته تکنولوژی هوش مصنوعی هوآوی همزمان با رونمایی از موبایل های جدید سری میت 10 آغاز شد

هوآوی اندکی پیش در مراسمی در شهر مونیخ از موبایل های جدید سری Mate 10 رونمایی کرد، فبلت هایی با بدنه شیشه ای، دوربین دوگانه، سخت افزار قدرتمند و تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی. هوآوی ...

پیش از این مرسوم بود عرضه کنندگان تلفن های هوشمند طی رویدادی چند ساعته از محصولات خود رونمایی کنند و مصرف کنندگان صرفاً از طریق رسانه های مختلف می توانستند از قابلیت محصولات جدید مطلع گردند ولی هوآوی در ابتکار جدید خود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رونمایی از موبایل های Mate 10 خود به جای یک روز، در یک هفته با عنوان HUAWEI AI TECH WEEK یا هفته تکنولوژی هوش مصنوعی هوآوی برگزار می کند و در این رویداد از همه مصرف کنندگان دعوت می کند با حضور در طبقه هفتم بازار چارسو در کنار این برند این پرچم داران در بازار رونمایی کنند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در این رویداد طی سناریوهای مختلف تلاش شده امکان هوش مصنوعی موبایل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های سری Mate 10 معرفی شوند به این ترتیب علاقمندان می توانند بدون واسطه این امکانات را از نزدیک لمس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و تجربه کنند. در این رویداد فضایی تحت عنوان Experience Zone در نظر گرفته شده که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در آن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با بهره گیری از ابزارهای مختلف توانمندی های گوشی های سری Mate 10 شامل موبایل های Mate 10 Pro ، Mate 10 ، Mate 10 lite و PORSCHE DESIGN Mate 10 از نزدیک برای مشتریان جهت تجربه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و مشاهده از نزدیک فراهم شده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در حاشیه این رویداد هم نشست های مختلفی با حضور خبرنگاران، کارشناسان حوزه فناوری و سایر علاقمندان برگزار می گردد تا در قالب ارائه مطالب فنی مرتبط با تلفن های هوشمند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سری Mate 10، علاوه بر تجربه عملی امکان آشنایی دقیق و جزیی تر با توانمندی های این پرچم داران هواوی فراهم شود.

مزیت اصلی که در این سری از پرچم داران هوآوی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مورد توجه مشتریان و کارشناسان فنی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در سراسر دنیا قرار گرفته است هوش مصنوعی به کارگرفته شده در گوشی های Mate 10 ، Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 برای اولین بار در بازار موبایل های هوشمند است. AI یا هوش مصنوعی در موبایل های فوق الذکر به واسطه واحد NPU یا واحد پردازش عصبی در پردازنده دستگاه، یعنی Kirin 970 ساخت هوآوی ایجاد شده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است در این رویداد یک هفته ای جهت قدردانی از حضورکاربران و علاقمندانی که در محل HUAWEI AI - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - TECH WEEK در طبقه هفتم بازار چارسو حاضر می شوند جوایز ارزنده ای به قید قرعه شامل موبایل های سری Mate 10 و ابزارهای جانبی در هرروز اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone