🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33759.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پالم با معرفی موبایلی اندرویدی به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشت

هفت سال از آخرین زمانی که شاهد عرضه موبایلی از سوی پالم بودیم گذشته و حالا این شرکت با مالک، لوگو و یک گوشی جدید دوباره به بازار برگشته است. کمپانی سازنده در نخستین تلاش ...

هفت سال از آخرین زمانی که شاهد عرضه موبایلی از سوی پالم بودیم گذشته و حالا این شرکت با مالک، لوگو و یک گوشی جدید دوباره به بازار برگشته است.

کمپانی سازنده در نخستین تلاش - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - خود برای عرض اندام مجدد سعی کرده موبایلی متناسب با نیازهای عموم مردم را به بازار عرضه کند و از اینرو مشخصات آن از یک مدل اقتصادی فراتر نرفته و شامل چیپست اسنپدراگون ۴۳۵، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت حافظه امکان افزایش آن وجود ندارد. تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیلاز دیگر قابلیت های موبایل پالم می توان به باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، دستیار هوشمند گوگل، سیستم شناسایی چهره و اندروید ۸.۱ که تا حد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیادی شخصی سازی شده، اشاره کرد.

در پنل جلوی گوشی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایشگری ۳.۳ اینچی LCD قرار گرفته که تراکم پیکسلی قابل توجه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۴۴۵ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به ارمغان می آورد. شاید این نمایشگر کوچک شما را به یاد اولین گوشی اندرویدی بیندازد اما موبایل پالم به لطف دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - فلش LED از نظر تصویربرداری حرف هایی برای گفتن دارد.

از نظر بدنه این گوشی به صورت کامل از آلومینیوم و شیشه گوریلا گلس ساخته شده و از استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 پشتیبانی می کند. روی بدنه اثری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون دیده نمی شود اما به پورت Type C مجهز شده است. تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیلافراد علاقمند به خرید این موبایل فعلا تنها از طریق اپراتور آمریکایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ورایزن و با قیمت ۳۴۹ دلار قادر به خرید آن هستند. علاوه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بر این دستگاه مورد بحث مثل برخی ساعت های هوشمند تنها می تواند از سیستم شماره اشتراکی استفاده کند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که کاربران را از همراه داشتن گوشی اصلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نیاز می کند.

موبایل پالم در رنگ های تیتانیومی و طلایی از راه رسیده و قاب های متنوعی همراه با آن عرضه خواهد شد.

- تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone