🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33760.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی اچ پی از لپتاپ های ورک استیشن زدبوک با پردازنده Core i9

اچ پی لپتاپ هاپ های زدبوک از سری «Z by HP» برای کارهای خلاقانه در هر لحظه و در هر مکان را معرفی کرده است. لپتاپ های اچ پی زدبوک جدید در مدل های زیر ...

اچ پی لپتاپ هاپ های زدبوک از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - سری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - «Z by HP» برای کارهای خلاقانه در هر لحظه و در هر مکان را معرفی کرده است.

لپتاپ های اچ پی زدبوک جدید در مدل های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - زیر معرفی شده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - اند:

  • زدبوک استودیو X360 از 1399 دلار
  • زدبوک استودیو  از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - 1349 دلار
  • زدبوک 15 از 1349 دلار
  • زدبوک 17 از 1349 دلار

سه مدل استودیو و 15 و 17 به پردازنده های 6 هسته ای نسل هشتم Core - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - i9 مجهز شده اند و به این ترتیب می توانند برای کارهای سنگینی از جمله تدوین ویدیو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - یا رندر سه بعدی مناسب باشند. اچ پی، بخش گرافیک زدبوک استودیو و نیز مدل X360 را ارتقا داده و این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دو اکنون از کارت های گرافیک انویدیا کوادرو P2000 پشتیبانی می کنند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان

مدل X360 از نمایشگر با لولای 360 درجه، لمسی و مجهز به روکش ضد انعکاس بهره می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - برد. اچ پی ادعا می کند که این مدل در مقایسه با مک بوک پرو 15 اینچی اپل با نمایشگر رتینا، تا 20 درصد روشنایی بالاتری دارد. این نمایشگر همچنین به لایه محافظتی گوریلا گلس مجهز شده و توانایی باز تولید صد درصد از گاموت رنگی ادوبی RGB را دارد.

اچ پی قابلیت امنیتی سری زدبوک را بهبود داده و اکنون حافظه داخلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - این لپتاپ ها بر اساس RAID 1 پیکربندی شده اند. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - به این ترتیب - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - در صورتی که یکی از حافظه های داخلی از نوع M.2 با مشکل مواجه شود، حافظه دوم همچنان داده هایتان را حفظ می کند.

اچ پی زدبوک 15 و زدبوک 17 در مدلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - با رم 128 گیگابایتی هم ارائه می شوند و از ماه دسامبر سال جاری (آذر تا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دی ماه) عرضه می گردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone