🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33763.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آیپد پرو 2018 بدون Face ID و با حفظ جک هدفون به بازار می آید [بروزرسانی]

بر اساس اخباری که پیش از این منتشر شده، تنها چند هفته با مراسم رونمایی از آیپد پرو 2018 فاصله داریم و حالا اطلاعاتی منتشر شده که علاوه بر تأیید وجود تبلت مذکور، برخی از ...

بر اساس اخباری که پیش از این منتشر شده، تنها چند هفته با مراسم رونمایی از آیپد پرو 2018 فاصله داریم و حالا اطلاعاتی منتشر شده که علاوه بر تأیید وجود تبلت مذکور، برخی از مشخصات آن را هم افشا می کنند.

ضخامت بدنه آیپد پرو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - 2018 احتمالاً 5.86 میلیمتر خواهد بود

منابع خبری به تازگی در گواهی های صادر شده از سوی MIIT (وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین)، چهار شماره مدل مربوط به محصولات اپل را یافته اند که احتمالاً به آیپد پرو 2018 و قلم هوشمند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - Apple Pencil اشاره دارند. شماره های مورد اشاره A1876 ،A1980 و A1993 هستند که در کنار آنها شماره مدل A2051 مربوط به یک ابزار بلوتوثی (اپل پنسیل) نیز وجود دارد.

از سوی دیگر رندرهای تازه ای از شرکت «Benks» (تولیدکننده محافظ نمایشگر) به بیرون راه یافته که از طراحی باریک با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - حاشیه های اندک آیپد پرو 2018 خبر می دهند. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - نکته جالب در این رندرها، عدم حضور بردیگی صفحه نمایش و به دنبال آن سنسور Face ID است که بعضی از شایعات قبلی را تأیید می کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان

همچنین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - تصاویری که از محیط CAD گرفته شده اند، ضخامت بدنه آیپد پرو 2018 را 5.86 میلیمتر نشان می دهند که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - حتی با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - استانداردهای جدید نیز خیلی باریک است.

در کنار موارد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - مذکور، نکته جالب توجه دیگر حفظ جک 3.5 میلیمتری هدفون در تبلت جدید اپل است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - که بر خلاف آیفون های چند نسل اخیر، همچنان در خانواده آیپدها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - وجود داشته و حالا می دانیم که حداقل تا پایان سال 2018 در این سری باقی خواهد ماند.

در ادامه سایر تصاویر منتشر شده از آیپد پرو 2018 را مشاهده می کنید:

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستانتعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستانتعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستانتعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستانتعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان

[تاریخ انتشار خبر اصلی ۲۰ مهر ۱۳۹۷]

به روزرسانی

اخیرا رندری منتسب به نسخه ۲۰۱۸ آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی منتشر شده که این دستگاه را در یک کیس محافظ نشان می دهد. در رندر مذکور سنسورهای جدید و اپل پنسل نیز به چشم می خورند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone