🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  3. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33751.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر 6.66 اینچی از راه خواهد رسید

منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ اخیراً مدعی شده اند که موبایل گلکسی نوت 10 سال آینده همراه با نمایشگر 6.66 اینچی از راه خواهد رسید. این اطلاعات ظاهراً بنابر لیست مشخصاتی به دست آمده که ...

منابع نزدیک به کمپانی سامسونگ اخیراً مدعی شده اند که موبایل گلکسی نوت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 10 سال آینده همراه با نمایشگر 6.66 اینچی از راه خواهد رسید. این اطلاعات ظاهراً بنابر لیست مشخصاتی به دست آمده که سامسونگ موبایل در اختیار سامسونگ دیسپلی گذاشته تا این واحد قادر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به آغاز تولید پنل سوپر امولد دستگاه باشد.

گلکسی نوت 9، پرچمدار فعلی سامسونگ نمایشگری 6.4 اینچی دارد و با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فرض اینکه نسبت ابعاد نمایشگر آن دچار تغییر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نشود، نمایشگر گلکسی نوت 10 حدوداً 8 درصد فضای قابل استفاده بیشتر نسبت به مدل امسال خواهد داشت. گفتنی است که آیفون Xs Max اپل گرچه نمایشگری 6.5 اینچی دارد اما به خاطر نسبت ابعاد و بریدگی بالای پنل، در واقع فضای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قابل استفاده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کمتری نسبت به نوت 9 در اختیار کاربر می گذارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

گلکسی نوت 10 هم اکنون با نام رمز «دا وینچی» در حال توسعه است و گفته می شود که علت انتخاب این نام، به بهبود قابلیت های قلم S Pen اشاره دارد. حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر قرار است راه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خود را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این دستگاه باز کند و حتی برخی از شایعات از توسعه این موبایل به صورت تاشو حکایت داشته اند که البته اندکی دور از ذهن به نظر می رسد.

در صورتی که برایتان سوال شده که چطور سامسونگ مشخصات نمایشگر گلکسی نوت 10 را به همین زودی تعیین کرده، باید برای توضیح گفت که کره ای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ها ظاهراً به دنبال مدت زمان توسعه بیشتر هستند تا محصولی بهتر به دست مشتریان خود برسانند. به همین ترتیب، طراحی موبایل گلکسی اس 10 هم در ماه آوریل گذشته نهایی شد اما تا فوریه 2019 و برگزاری کنگره جهانی موبایل خبری از رونمایی رسمی آن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone