🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33753.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مانیتور 49 اینچی و فوق عریض جدید دل، مولتی تسکینگ را بهینه‌تر از هر زمان دیگر می‌کند

در صورتی که مولتی تسکینگ بخشی از کار روزانه شما باشد، دل خبرهای خوبی برایتان دارد. این کمپانی اخیراً از مانیتور UltraSharp 49 Curved رونمایی کرده که نخستین مانیتور فوق عریض و خمیده با رزولوشن ...

در صورتی که مولتی تسکینگ بخشی از کار روزانه شما باشد، دل خبرهای خوبی برایتان دارد. این کمپانی اخیراً از مانیتور UltraSharp 49 Curved رونمایی کرده که نخستین مانیتور فوق عریض و خمیده با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - رزولوشن دوگانه QHD در ابعاد خود - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - به حساب می آید. همانطور که می توان حدس زد، هدف غایی دل از ساخت این مانیتور آن بوده که بدون کوچکترین سازش، قادر به اجرای دو اپلیکیشن تمام صفحه (یا محتویات دو پی سی متفاوت) بدون کوچک ترین کاهش رزولوشن یا سایز کلی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - باشید.

این مانیتور فوق عریض ضمناً به پنلی IPS مجهز شده که 99 درصد از گاموت رنگی sRGB را پوشش می دهد؛ بنابراین دیوایس دل می تواند گزینه ای ایده آل برای ادیتورهای تصویر و ویدیو باشد که به بیشترین فضای ممکن برای پالت ها و تایم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - لاین ها نیاز دارند. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - علی رغم تمام مشخصات تحسین برانگیزش، مانیتور دل از نظر نرخ به روزرسانی و لتنسی چندان قدرتمند ظاهر نمی شود و باید منتظر نمایشگری 60 هرتزی با مدت پاسخدهی 5 میلی ثانیه در «حالت سریع» باشید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان

بنابراین اگر به دنبال مانیتورهایی فوق عریض برای گیمینگ می گردید، احتمالاً سامسونگ گزینه های بهتری برایتان داشته باشد و این مانیتور گران قیمت چیزی نیست که به دنبالش هستید. درست مثل مانیتورهای این کلاس، مانیتور دل چندان ارزان قیمت نیست و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - به هنگام عرضه در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - روز بیست و ششم اکتبر، قیمتی معادل 1700 دلار خواهد داشت که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - از دو مانیتور 4K با ابعاد متوسط هم گران تر است.

اما اگر به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - دنبال مشخصاتی ضعیف تر هستید هم جای نگرانی نیست و دل گزینه های دیگری برایتان دارد. به عنوان مثال مانیتور UlstraSharp - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - 32 4K USB-C از اتصالی ساده و استاندارد DisplayHDR 400 پشتیبانی کرده و با قیمت 1100 دلار از راه می رسد. از طرف دیگر مانیتور UltraSharp 34 Curved USB-C هم رزولوشن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر مریوان استان کردستان - عریض 3440x1440 را با قیمت 1150 دلار در اختیارتان می گذارد. و اگر هم به دنبال تجربه ای ساده تر باشید، مانیتورهای UltraSharp 24 و UltraSharp 27 با حاشیه هایی بسیار اندک و چند پورت USB-C به ترتیب با یمت 350 و 600 دلار قابل خرید هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرهود نوشته شده درتاریخ 1402/05/03
سلام روز بخیر یه سوال داشتم سمت بیمارستان مریوان خدمات دارید؟
پاسخ: بله در بیمارستان شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پری بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
شما با عرض سلام و ادب خدمت تمامی دوستان عزیز، اینجانب که در بازار معروف شهر مریوان فعالیت می‌کنم، به‌دنبال مشکل یکی از مشتریان عزیزمان با جاروبرقی پارس خزر TURBO 2500WS هستم. این جاروبرقی با سرعت و توان زیادی که دارد، به عنوان یکی از پر فروش‌ترین محصولات بازار، اما به‌دلیل مصرف بالای برق و همچنین خراب شدن ناگهانی در بعضی مواقع، ممکن است مشکل‌ساز باشد.

برای مثال، یکی از مشتریانمان به نام علی، تصادفاً وسط کار با جاروبرقی پارس خزر TURBO 2500WS تعطیل شده است و هیچ علامتی از عملکرد صحیح نداشت. این مشکل احتمالاً از قطعه کار نکردن سیم برق یا موتور جاروبرقی و یا شاید تعویض پاک‌کن و یا دنده جاروبرقی باشد.

برای تعمیر این مشکل، اینجانب برای شما که در شهر مریوان هستید و به دنبال تعمیر جاروبرقی از این نوع هستید، پیشنهاد می‌کنم به یکی از مغازه‌های الکترونیکی در نزدیکی بیمارستان مراجعه کنید. در اینجا با تعدادی تکنسین آشنا می‌شوید که می‌توانند در زمینه تعمیرات جاروبرقی همکاری کنند.

اما به همه علاقمندان به جاروبرقی پارس خزر TURBO 2500WS توصیه می‌کنم که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیرات و نگهداری، با یکی از مغازه‌های معتبر و مجرب تماس بگیرند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone