🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23782.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فرانسه با نفوذ به شبکه بات نت بیش از 850 هزار قربانی را نجات داد

پلیس فرانسه در عملیاتی نادر با در اختیار گرفتن کنترل بات نتی که حدود یک میلیون سیستم را آلوده کرده بود، آن را خنثی کرده است. ماموریت این بات نت انتشار بدافزار RETADUP است که پس از ...

پلیس فرانسه در عملیاتی نادر با در اختیار گرفتن کنترل - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - بات نتی که حدود یک میلیون سیستم را آلوده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - کرده بود، آن را خنثی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - کرده است.

ماموریت این بات نت انتشار بدافزار RETADUP است که پس از آلوده کردن سیستم قربانی از توان سخت افزاری آن برای استخراج رمزارز بهره می برد. هرچند - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - انگیزه اصلی گردانندگان مالی بود اما امکان - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - استفاده از RETADUP به عنوان بستری برای اجرای کدهای مخرب دیگر از جمله باج افزار و جاسوسی نیز وجود داشت.

کمپانی امنیتی آواست پس از مدت ها زیر نظر گرفتن این بدافزار، به نقصی در سرور کنترل و فرمان آن پی برده بود که امکان پاکسازی RETADUP از سیستم - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - های میزبان بدون نیاز به اجرای برنامه روی آنها را فراهم می کرد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران

از آنجا که اغلب سیستم های آلوده در فرانسه واقع شده بودند محققان آواست برای پیشبرد عملیات به همکاری پلیس این کشور نیاز داشتند. نیروهای پلیس فرانسه پس از جلب رضایت مقامات قضایی به اسنپ شاتی از سرور کنترل و فرمان بات نت دست پیدا کردند.

ماموران بر اساس داده های اسنپ شات، نسخه ای اصلاح شده از برنامه کنترل - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - کننده را طراحی کرده و جایگزین برنامه اصلی کردند. در نتیجه بلافاصله RETADUP از روی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - هزاران سیستم متصل به سرور پاک شد. تعداد کامپیوترهای پاکسازی شده تا کنون به ۸۵۰ هزار دستگاه رسیده و با روشن ماندن سرور پاکسازی طی چند ماه آینده احتمال افزایش آن وجود دارد.

این بدافزار که دو سال قبل به برخی سیستم های بیمارستانی حمله کرده و نسخه ای از بدافزار تجاری OmniRAT به شمار می رود، به خاطر قابلیت های کرم‌گونه قابلیت کپی از یک سیستم به سیستم دیگر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - را دارد و تا کنون در روسیه، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - آمریکا، اروپا و آمریکای جنوبی مشاهده شده است.

رییس پلیس فرانسه تاکید کرده که طراحان - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - بات نت تا زمان - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - اجرای پروژه میلیون - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - ها دلار ارز مجازی به جیب زده بودند. از کار انداختن بات نت مخرب به این شکل به خاطر پیچیدگی فنی دستاوردی نادر است اما در صورت اجرا موفقیت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر محمودآباد استان مازندران - چشمگیری را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone