🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22815.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تولید آنتی بیوتیک به کمک هوش مصنوعی برای اولین بار

استفاده از آنتی بیوتیک یکی از روش‌های موثر در از بین بردن بیماری‌های باکتریایی است. در این بین اما برخی از باکتری‌ها به مرور زمان نسبت به داروها مقاوم شده‌اند و دیگر نمی‌توان به کمک ...

استفاده از آنتی بیوتیک یکی از روش‌های موثر در از بین بردن بیماری‌های باکتریایی است. در این بین اما برخی از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - باکتری‌ها به مرور زمان نسبت به داروها مقاوم شده‌اند و دیگر نمی‌توان به کمک آن‌ها بیماری‌ها را درمان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - کرد. اخیرا گروهی از دانشمندان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - دانشگاه MIT تواسنته‌اند به کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، آنتی‌ بیوتیکی بسازند که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - ۲ مورد از ۳ باکتری مقاوم مشهور را از بین می‌برد.

این دارو به کمک یادگیری - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - ماشین و هوش مصنوعی ساخته شده است. محققین دانشگاه MIT توانسته‌اند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - به کمک داروهای جدید، ۲ مورد از ۳ باکتری مقاوم که بنا بر نام‌گذاری سازمان جهانی بهداشت، «حیاتی» هستند را از بین ببرد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - رجینا بارزیلای (Regina Barzilay) یکی از محققین این پژوهش می‌گوید:

از منظر کشف آنتی بیوتیک، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - می‌توانیم بگوییم که برای اولین بار در جهان این اتفاق افتاده است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان

دیگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - محققین این پروژه عقیده دارند که آنتی بیوتیک کشف شده توسط هوش مصنوعی، قوی‌ترین آنتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - بیوتیک موجود بوده و می‌تواند طیف گسترده‌ای از باکتری‌های مقاوم به دارو را از بین ببرد. روش کار این هوش مصنوعی نیز در نوع خودش جالب است. محققین الگوریتمی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - را - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - توسعه داده‌اند که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - ابتدا نوعی مولکول‌های از بین برنده باکتری را پیدا می‌کند، سپس ۶ هزار ترکیبی که هم اکنون برای درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود را بررسی کرده و در عرض چند ساعت، ترکیب آنتی بیوتیک جدیدی را تولید می‌کند.

بر اساس گفته محققین، اگر این روش پیدا نمی‌شد، تا سال ۲۰۵۰ با مقاوم شدن باکتری‌ها، سالانه جان بیش از ۱۰ میلیون انسان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - گرفته می‌شد. همچنین از آن‌جایی که این فرایند در کامپیوتر رخ می‌دهد، به هزینه و زمان کمتری نیاز دارد. گام بعدی توسعه این هوش مصنوعی، تولید و توسعه الگوریتم برای پیدا کردن انتخابی آنتی بیوتیک برای باکتری‌ها نایاب‌تر است. در نهایات‌ آن‌ها علاقه دارند که از ابتدا برای تمامی باکتری‌های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سنقر استان کردستان - موجود، آنتی بیوتیک مخصوص تولید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone