🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23771.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی فلکس پای؛ اولین گوشی تاشوی دنیا [تماشا کنید]

قبل از آنکه گلکسی فولد سامسونگ یا هواوی میت ایکس معرفی شوند یک شرکت چینی گمنام به اسم رویال از اولین گوشی تاشوی دنیا به نام رویول فلکس پای (Royole FlexPai) رونمایی کرد که تا الان ...

قبل از آنکه گلکسی فولد سامسونگ یا هواوی میت ایکس معرفی شوند یک شرکت چینی گمنام به اسم رویال از اولین گوشی تاشوی دنیا به نام رویول فلکس پای (Royole FlexPai) رونمایی کرد که تا الان با اقتدار نخستین و تنها گوشی با نمایشگر تاشو - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در دنیاست که امکان خریدش هم وجود دارد.

چندی پیش یک نسخه از این گوشی در اختیار کانال یوتیوب JerryRigEverything  قرار گرفت تا تست مقاومت را روی آن انجام دهد و دوام تنها گوشی تاشوی قابل خرید دنیا را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - در بخش های مختلف بسنجد. حالا زمان آن رسیده که بدنه این گوشی از هم باز شود تا مشخص گردد که قیمت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۱۳۱۹ دلاری آن بابت استفاده از چه قطعاتی است.

تست مقاومت گوشی

همانطور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد مادربورد در سمت چپ گوشی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - قرار دارد (اگر از مقابل به آن نگاه کنید) و باتری در سمت راست آن. شرکت سازنده این دو بخش را با استفاده از چند کابل روبانی به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - یکدیگر متصل کرده است.

کالبدشکافی گوشی

جالبترین بخش اما لولای دستگاه است که امکان تا شدن گوشی از وسط را میسر می کند. البته نمایشگر خیلی هم بسته نمی شود (فاصله خیلی زیادی بین دو نیمه نمایشگر وجود دارد) و برای بسته ماندن گوشی به آهنرباهای بسیار قوی نیاز است.

همانطور که تایید می کنید لولای به کار رفته در این گوشی کاملا با آنچه در بدنه باز شده گلکسی فولد دیده بودیم متفاوت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - است.

در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - واقع لولایی که سامسونگ در گوشی تاشو خود به کار برده دو نیمه نمایشگر را به هم نزدیک تر می کند اما در اندک زمانی مشخص شد که آن لولا عامل اصلی بروز مشکلات در گلکسی فولد بوده است. البته اینکه هنوز خبری از بروز مشکل در گوشی رویول فلکس پای منتشر نشده نیز خود بحث برانگیز است و این گمانه زنی را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - تقویت می کند که احتمالا تعداد کافی از این گوشی به دست مشتریان نرسیده؛ شاید هم شرکت سازنده آن را به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - اندازه کافی برای استفاده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - روزمره محکم ساخته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone