🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23766.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات فنی آیفون 11، پرو و پرو مکس

به‌روزرسانی: بررسی آیفون ۱۲ پرو بر اساس اخباری جدید از چین، تمام مشخصات گوشی‌های جدید اپل افشا شد. متعاقب آن و پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی بالاخره اپل گوشی‌های آیفون سری جدید را در روز ...

به‌روزرسانی: بررسی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - آیفون ۱۲ پرو

بر اساس اخباری جدید از چین، تمام مشخصات گوشی‌های جدید اپل افشا شد. متعاقب آن و پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی بالاخره اپل گوشی‌های آیفون سری جدید را در روز 19 شهریور (10 سپتامبر) معرفی کرد [بروزرسانی خبر اولیه.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران

آیفون 11

این مدل قرار است در واقع جانشین آیفون XR باشد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - و مثل این گوشی با قیمت 749 دلار در آمریکا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - عرضه می‌شود. اپل برای آیفون 11 از همان نمایشگر XR استفاده خواهد کرد و از لحاظ سخت‌افزاری هم انتظار حضور چیپ A13 با همراهی یک رم 4 گیگابایتی می‌رود. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است و سنسور شناسایی چهره هم برای اینکه زوایای بیشتری را پوشش دهد به صورت زاویه دار قرار گرفته. با این حساب حتی شاید باز کردن قفل نمایشگر در حالی که گوشی روی میز قرار گرفته هم امکان‌پذیر باشد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران

در کنار این‌ها آیفون 11 از یک باتری 3110 میلی‌آمپر ساعتی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - استفاده می‌کند که نسبت به باتری 2942 میلی‌آمپر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - ساعتی آیفون XR افزایش ظرفیت اندکی داشته است. این گوشی از قابلیت 3D Touch و Apple Pencil هم پشتیبانی نمی‌کند. در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی حضور دارد و پشتیبانی از وای‌فای 6 و شارژ بی‌سیم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - معکوس هم برای آن درنظر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - گرفته شده است. آیفون 11 با حافظه‌های 64، 256 و - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - 512 گیگابایت عرضه می‌شود.

آیفون 11 پرو

مدل پرو - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - آیفون 11 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - به عنوان جانشین آیفون XS - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - در نظر گرفته شده است و دقیقا همان نمایشگر اولد XS را حفظ کرده است. مثل آیفون 11 چیپست A13، سنسور Face ID زاویه‌دار، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، شارژ بی‌سیم معکوس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - و وای‌فای 6 در این مدل هم حضور دارند. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - تفاوت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - این گوشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - با آیفون 11 در رم 6 گیگابایتی آن و دوربین پشتی سه‌گانه 12 مگاپیکسلی است که از سه سنسور استاندارد، فوق عریض و تله فوتو استفاده می‌کند. علاوه بر این آیفون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - 11 پرو از Apple Pencil پشتیبانی می‌کند و حافظه‌های داخلی 128، 256 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - و 512 گیگابایت برای آن درنظر گرفته شده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران

آیفون 11 پرو یک باتری 3190 میلی‌آمپر ساعتی دارد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - که نسبت به XS با باتری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - 2658 افزایش ظرفیت زیادی را نشان می‌دهد. با این حال قیمت آن در مقایسه با XS تغییری نکرده است - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - و از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - 999 دلار شروع می‌شود. گفته شده که این گوشی از طراحی frosted glass استفاده می‌کند که در مقایسه با طراحی گلس آیفون 11 متفاوت خواهد بود.

آیفون 11 پرو مکس

همانطور که می‌شود حدس زد این گوشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - جانشین آیفون XS مکس می‌شود و با همان نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد اگرچه قابلیت 3D Touch در آن حضور نخواهد داشت. اپل همان Face ID بهبود یافته دو مدل دیگر آیفون 11 را برای آن درنظر گرفته و چیپ A13، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، شارژ بی‌سیم معکوس - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - و پشتیبانی از وای‌فای 6 هم در آن حضور خواهد داشت.

همچون آیفون 11 پرو، دوربین سه‌گانه در آیفون 11 پرو مکس هم وجود دارد و 6 گیگابایت رم در کنار پشتیبانی از Apple Pencil برای آن درنظر گرفته شده است. باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی هم افزایش محسوسی نسبت به باتری 3174 میلی‌آمپر ساعتی XS مکس محسوب می‌شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران

در زمینه حافظه داخلی گزینه‌هایی مشابه آیفون 11 پرو یعنی 128، 256 و 512 گیگابایت در این مدل هم حضور خواهد داشت و با قیمت 1099 دلار که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - همان قیمت XS مکس بوده در بازار عرضه خواهد شد. در زمینه طراحی اپل تصمیم گرفته از همان frosted glass در این گوشی هم استفاده کند.

علاوه بر این‌ها اپل برای هر سه مدل یک شارژر 18 واتی درنظر گرفته است و کابل شارژ آن هم Lighting خواهد بود که در محل اتصال به آداپتور شارژر از اتصال USB-C استفاده می‌کند. همانطور که پیشتر هم به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - کرات اشاره شده بود، قابلیت 5G در سال - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر رویان استان مازندران - 2020 به گوشی‌های آیفون خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone