🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23764.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کاهش بسته‌های حجیم اینترنت ثابت توسط برخی شرکت‌ها؛ علت چیست؟

این روزها اگر قصد تمدید اینترنت ADSL خانگی خود را داشته باشید و اگر از کاربران پر مصرفی باشید که بسته‌های ماهانه با حجم‌های بالا را خریداری می‌کردید، احتمالا با یک نکته عجیب مواجه می‌شوید: ...

این روزها اگر قصد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - تمدید اینترنت ADSL خانگی خود را داشته باشید و اگر از کاربران پر مصرفی باشید که بسته‌های ماهانه با حجم‌های بالا را خریداری می‌کردید، احتمالا با یک نکته عجیب مواجه می‌شوید: کاهش شدید حجم بسته‌های ماهیانه. با نگاهی به جدول تعرفه‌های برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - نظر می‌رسد که این شرکت‌ها با رعایت مفاد مصوبه ۲۶۶ رگولاتوری، حجم بسته‌های ماهیانه خود را کاهش داده‌اند.

حدودا دو سال از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - تدوین مصوبه ۲۶۶ و تحولات اساسی در تعرفه‌های اینترنت ثابت (ADSL) می‌گذرد؛ تغییری که از اولین اقدامات آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات در - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - سال ۹۶ اتفاق افتاد. از پاییز ۹۶ بود که تمامی شرکت‌های دارای پروانه FCP موظف شدند تا بسته‌های اینترنتی خود را بر اساس جدول - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - طراحی شده از سوی رگولاتوری تعیین و عرضه کنند. از آنجایی که امکان رقابت در مقوله قیمت‌گذاری برای FCPها نبود و تمامی این شرکت‌ها مجبور - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - به - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - پیروی از نرخ مصوب رگولاتوری بودند، رقابت این شرکت‌ها از نوع دیگری آغاز شد.

جدول‌های تعرفه‌ اینترنت شرکت‌ها در پاییز ۹۶ مدام دستخوش تغییرات می‌شد و هر یک از آنها سعی می‌کردند تا حجم بیشتری را به کاربران ارائه دهند و خودشان را - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - پیروز میدان کنند. ولی حالا بعد از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - گذشت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - نزدیک به دو سال، ورق - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - برگشته و این بار کاربران پر مصرف هستند که به مشکل برخورد کرده‌اند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

تقریبا در اکثر FCPها دیگر خبری از بسته‌های ماهانه چند صد گیگابایتی نیست، حتی در سرعت‌های بالاتری مانند ۱۶ مگابیت. بسته‌های چند صد گیگی ماهیانه در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - در سرویس‌های VDSL برخی شرکت‌ها یافت می‌شود که - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - نصب و راه‌اندازی آن هم مشقات خاص خودش را دارد. از این رو باید گفت که کاربران پر مصرف خانگی، در روزهای اخیر با مشکلی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدی مواجه شدند - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - و راهی که پیش رویشان است خرید بسته‌های بلند مدت شش ماهه یا یکساله است که البته این بسته‌ها نیز مانند پکیج‌های قبلی جوابگوی حجم مصرفی مورد نیاز آنها نخواهد بود.

البته ذکر این نکته - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم ضروری است که بررسی‌های اولیه دیجیاتو نشان می‌دهد که شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت، مصوبه ۲۶۶ رگولاتوری را نقض نکرده‌اند، بلکه به نظر می‌رسد از حجم رقابت با - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - همدیگر و ارائه بسته‌های اینترنت حجیم کاسته‌اند و در کنار این بسته‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - کاهش یافته، برخی از آنها روی به عرضه پکیج‌های ویژه با قیمت بالاتر آورده‌اند تا رضایت کاربران پرمصرف را نیز جلب نمایند.

«مسعود روحانی پور» مدیرعامل شرکت پیشگامان در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید کاهش حجم بسته‌های ماهیانه می‌گوید که ادامه روند فروش ماهیانه به روش قبلی برای آنها ضرردهی تام بود و آنها نمی‌توانند زمانی که رگولاتوری به وعده‌های خود برای ارزان شدن اینترنت تمام شده برای FCPها عمل نکرده، با همان رویه قبلی اینترنت را به فروش برسانند. روحانی پور می‌گوید کار FCPها با شرایط فعلی رسما به سمت ضرردهی پیش رفته و زمانی که وعده‌ها و قول‌های دولت - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - عملی نمی‌شود؛ آنها نیز باید سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کنند.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

روحانی پور تاکید می‌کند که همچنان زیر سایه مصوبه قرار دارند اما دیگر نمی‌توانند مانند تب و تاب روزهای آغازین اجرای این مصوبه، در حجم ارائه شده با دیگران رقابت کنند. - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - او تصریح می‌کند که اساسا رقابت بر سر حجم دیگر در بین FCPها بازاری ندارد و همه FCPها از حجم ماهیانه خود کاسته‌اند:

«رگولاتوری به ما اجازه نداد که افزایش قیمت داشته باشیم و ادامه روند قبلی برای ما حرکت مستقیم به سمت ضرر بود. هزینه پهنای باند و انتقال به شدت بالا رفته و قرار شده بود هزینه آنها کم شود ولی اتفاقی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - که در دوسال اخیر رخ داده این است که میانگین مصرف اینترنت کاربران کشور بیشتر شده و پهنای باند ما افزایش شدیدی یافته اما درآمد ما ثابت یا کمتر است.»

روحانی پور تاکید می‌کند که آنها سرویسی تحت نام VIP برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند که در آن خدمات جدیدی از جمله پشتیبانی بدون نوبت، - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - انجام برخی خدمات فنی رایگان در منزل مشترک، رسیدگی سریع‌تر به مشکلات و قطعی کمتر و مواردی از این قبیل وجود دارد و نرخ آن نیز بین ۲۰ تا ۴۰ درصد بالاتر از نرخ‌های قبلی است. به گفته - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - او، این سرویس‌ها در حال حاضر در برخی شرکت‌های دیگر - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیز راه‌اندازی شده و پیشگامان نیز در حال تست پایلوت یک ماهه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - این موضوع است تا ببیند استقبال کاربران نسبت به سرویس‌های جدید چگونه خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

روحانی پور استفاده از این سرویس‌های - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدید را جزو معدود روزنه‌هایی امید برای ادامه حیات شرکت‌های FCP می‌داند و تاکید دارد که در این سرویس‌ها، باید به مشترک خدمات ارزش افزوده‌ای ارائه شود. - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - او در پاسخ به این پرسش که آیا - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - افزایش قیمت ۲۰ تا ۴۰ درصدی بر خلاف مصوبه ۲۶۶ است یا خیر، به دیجیاتو می‌گوید:

«به هیچ‌وجه از مصوبه ۲۶۶ تخطی نکردیم. ما امکان افزایش قیمت را از قدیم داشتیم. بر اساس مصوبه قبلی که روی SLA ها بوده می‌توانیم این کار را بکنیم و به عنوان مثال روی SLA نقره‌ای می‌توانیم قیمت را تا دو برابر هم بالاتر ببریم ولی بازار کشش ندارد که قیمت‌ها را به یکباره دوبرابر کنیم و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترجیح می‌دهیم در این سرویس‌ها تنها - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - چند درصد نرخ‌ها را بیشتر کنیم. - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - قیمت‌گذاری و سرویس‌های جدید قرار است که SLA بهتری برایشان - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - تعریف شود و طبق مصوبات قدیم سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی، قیمت‌گذاری - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - کردیم. همچنین ناگفته نماند که سرویس‌های عادی هم همچنان وجود دارد و این خود کاربر است که انتخاب می‌کند به سمت کدام سرویس برود.»

روحانی پور می‌گوید سرویس‌های قدیمی با حجم بالای برخی از FCPها باعث شده بود که عده‌ای از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - سودجویان بسته‌های ماهیانه بیش از یک ترابایت را بخرند و آن را با قیمت‌های گزاف به برخی مجتمع‌های مسکونی و برج‌ها بفروشند و این روش می‌تواند مانعی برای کار این سودجویان و شناسایی این دسته از کاربران باشد.

گفتنیست SLA) Service Level Agreement)، تفاهم نامه سطح کیفی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - خدمات و یا ضمانت نامه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - کیفیت خدمات، قراردادی است حقوقی فی‌مابین ارائه - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - دهنده و استفاده کننده از خدمات که جهت تضمین پارامترهای کیفی سرویس منعقد می‌گردد. موافقت نامه سطح خدمات نیز بر مبنای تعریف رگولاتوری به قراردای دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده گفته می‌شود که بر اساس توافق - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق در آن صورت گرفته و در این قرارداد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - باید کیفیت سطح خدمات، نحوه اندازه گیری تخطی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - از سطح خدمات و ضمانت‌های اجرایی در آن تعیین شود.

باید دید که کاربران نسبت به سرویس‌های جدید FCPها که تحت عناوینی چون VIP، نقره‌ای، ویژه و اسامی چگونه خواهد بود و آیا این سرویس‌های جدید که راهکاری نو برای ادامه حیات FCPها است، راه را به جایی خواهند برد - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - یا خیر. آنچه فعلاً مشخص شده این است که شرایط بازار و قیمت اینترنت ثابت در کشور، باعث شده تا برخی از این شرکت‌ها تغییراتی در بسته‌های حجیم خود اعمال کرده و رقابت‌شان را با هم کاهش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پودینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone