🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23773.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

برندگان دومین چالش نوآوری تهران هوشمند معرفی شدند

آیین اختتامیه و معرفی برندگان دومین چالش نوآوری تهران هوشمند روز گذشته در مرکز فناوری اطلاعات شهرداری تهران برگزار شد. به گزارش دیجیاتو در این مراسم که با امضای تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه علم و ...

آیین اختتامیه و معرفی برندگان دومین چالش نوآوری تهران هوشمند روز گذشته در مرکز فناوری اطلاعات شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش دیجیاتو در این مراسم که با امضای تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه علم و صنعت ایران و شهرداری تهران همراه بود از برگزیدگان دومین چالش - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) با حضور «محمد فرجود» مدیرعامل سازمان، «محمدباقر اثنی عشری» رئیس نظام صنفی رایانه ای، «تورج محمدی» - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - معاون پژوهش و نوآوری دانشگاه علم و صنعت و «علی یقطین» رییس دبیر خانه تهران هوشمند تقدیر شد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان

یقطین در ابتدای مراسم با اشاره به اینکه آنها توانستند از دوره اول هکاتون برگزار شده تا این دوره به تجریبات خوبی دست پیدا کنند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - اعلام کرد که در حال حاضر آنها توانستند در این دور از مسابقات ۴۴ API به شرکت‌کنندگان اهدا کنند و این رقم نسبت به ۲۱ API دور اول رشد بسزایی است: «ما مشغول احداث خانه‌های نوآوری شهرداری تهران هستیم و در حال حاضر این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - مرکز در منطقه ۹ راه‌اندازی شده و در مناطق ۶ و ۳ و ۱۰ نیز تا پایان پاییز ۹۸ راه‌اندازی می‌شود. همچنین مناطق ۱۷ و ۱۴ و ۴ در بهمن ۹۸ دارای خانه نوآوری شهرداری خواهند شد. منطقه ۵ و ۱۳ نیز در سال ۱۳۹۹ به این مورد دست پیدا خواهند کرد.»

محمد فرجود نیز با اشاره به سیاست‌های شهرداری تهران - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - در تعامل با زیست بوم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - نوآوری کشور و خودداری از تصدی گری گفت:

«شهرداری تهران باید زمینه ساز توسعه سریع نوآوری در شهر باشد. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - ایجاد محل استقرار برای کسب و کارهای نوآور به صورت هدفمند و با یک سیستم واحد و پشتیبانی یکسان، ارائه داده ها در قالب API و ایجاد درگاه سرویس دهی داده ای و ارائه نیازهای شهری و باز کردن بازار شهر و شهرداری به روی کسب و کارهای نوین از جمله اقدمات شهرداری در دوره جدید بوده است.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان

فرجود با اشاره به دستورالعمل‌های مختلف موجود با رویکرد کسب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - و کارهای نوین گفت:

«به زودی لایحه حمایت از نوآوری‌های شهری تصویب خواهد شد تا در قالب آن چارچوب‌های تعاملات شهرداری با زیست بوم نوآوری مشخص شود. این مسئله نه تنها برای رونق - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - کسب - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - و کارهای نوآور مفید است بلکه موجب حرکت شهرداری به سمت تحول درونی خواهد شد.»

تورج محمدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت نیز در این رویداد، دانشگاه علم و صنعت را قطب علمی و توسعه ای مهمی در شرق تهران دانست و با تاکید بر گسترش روابط در حوزه هوشمندسازی شهری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - با سازمان فاوای شهرداری تهران گفت: «یکی از اهداف دانشگاه علم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - و صنعت، توسعه نوآوری‌ها بیرون از این مرکز است. ما سابقه ای طولانی در فعالیت‌های حوزه هوشمندسازی داریم اما امیدواریم با امضای این تفاهمنامه، فعالیت‌های خود را در زمینه نوآوری‌های شهری گسترش دهیم.»

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان

در این مراسم، تفاهمنامه همکاریهای مشترک میان دو مجموعه به امضای مدیرعامل سازمان و نماینده دانشگاه علم و صنعت رسید. همچنین سه تیم استارتاپی «دی جی مپ»، «اسمارت فَمیلی» و «جی بی یار» به ترتیب مقام‌های اول تا سوم چالش نوآوری تهران هوشمند را که در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ برگزار شده بود، بدست آورده و تجلیل شدند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان

سجاد فلاح - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - امین عسگری پوریا راد افراد شرکت کننده در تیم جیب‌یار هستند؛ تیمی که در حوزه فین تک جای می‌گیرد و عنوان سامانه پس انداز هوشمند هزینه‌های خودرو (تاکسی) را شعار خود قرار داده است. مهدی پناهی. محمودرضا لطیفی سیمین سرمدی محمد مهدی طالبی رضا شجاع افراد حاضر در تیم اسمارت فمیلی هستند که طرحشان یک نوع سوپر اپ خدمات شهری به شمار می‌رود. آنها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - در طرحی که ارائه دادند توانسته‌اند زندگی شهروندان را برا اساس لایف استایل خود دستخوش تغییر کنند.

مقام اول نیز به دی جی مپ رسید که ایده‌اش از آن محمدرضا شعبانی و محمدسجاد اسعدی بود. دیجی مپ قصد دارد قصد دارد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - سفرهای داخل و خارج شهروندان را به صرفه‌تر کند و به آنها بگوید که از یک مبدا تا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - مقصد را چطور با حمل و نقل عمومی و در عرض چند دقیقه و با چه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - هزینه‌ای طی کنند. دی جی مپ همچنین به آفرها و تخفیفات در طول مسیر سفر داخل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خوانسار استان اصفهان - شهری کاربران نیز اشاراتی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone