🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23776.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بوگاتی شیرون اسپرت رکورد سرعت جهان را شکست [تماشا کنید]

تنها چند روز پس از ثبت سرعت 423 کیلومتر در ساعت با بوگاتی شیرون اسپرت توسط سردبیر مجله تاپ گیر انگلستان، حال خبر می رسد این ابر خودروی فرانسوی بار دیگر توانایی های بالای خود ...

تنها چند روز پس از ثبت سرعت 423 کیلومتر در ساعت با بوگاتی شیرون اسپرت توسط سردبیر مجله تاپ گیر انگلستان، حال خبر می رسد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - این ابر خودروی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - فرانسوی بار دیگر توانایی های بالای خود را به رخ کشیده و این بار توانسته از مرز سرعت 304 مایل (490 کیلومتر) در ساعت عبور کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

رکورد خارق العاده بوگاتی شیرون اسپرت در پیست معروف اهرا-لسین (Ehra-Lessien) آلمان و به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - رانندگی اندی والاس (Andy Wallace) ثبت شده است. آقای والاس  58 ساله راننده سابق مسابقات اتومبیلرانی و راننده تست کنونی کمپانی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - بوگاتی محسوب می شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

آنطور که اعلام شده رکورد بوگاتی شیرون اسپرت که رقم دقیقا آن برابر با 490.484 کیلومتر در ساعت است، در حضور کارشناسان اتحادیه بازرسی و پایش فنی آلمان یا همان (TÜV) ثبت و تایید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - شده است.

بوگاتی شیرون اسپرت با ثبت سرعت 490.484 کیلومتر در ساعت سریع ترین خودروی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - جهان لقب می گیرد

نسخه ای که بوگاتی برای رکوردشکنی استفاده کرده، تفاوت هایی را با دیگر مدل های استاندارد داشته و در آن از تخصص ها و تجارب شرکت های دالارا (Dallara) و میشلن بهره گرفته شده است. دالارا یکی از کمپانی های مشهور در زمینه ساخت و توسعه شاسی های پیشرفته به شمار می رود، میشلن هم حتما می دانید که جزو برترین سازندگان تایر دنیا است.

تایرهای به کار رفته در این خودرو از نوع میشلن پایلوت کاپ 2 هستند. هر کدام از این تایرها به طور دقیق با اشعه ایکس بررسی شده و تست چرخش تا 4100 دور در دقیقه را پشت سر گذاشته اند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

به گزارش مجله تاپ گیر، بوگاتی و شرکت های یاد شده در شش ماه اخیر مشغول کار روی نسخه رکوردشکن شیرون اسپرت بوده اند. این نسخه در مقایسه با دیگر مدل های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - شیرون اسپرت 25 سانتی متر طویل تر بوده و ایرودینامیک بدنه آن در سطحی بالاتر قرار دارد.

با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی مهندسین ایرودینامیک، باله بزرگ و ترمز هوایی (airbrake) جای خود را به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - سطحی یکدست و ثابت داده تا ضریب درگ در بخش عقب خودرو تا حد امکان کاهش پیدا کند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

علاوه بر این، از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - یک کنترل کننده لیزری برای تنظیم خودکار و دقیق ارتفاع خودرو استفاده شده؛ این کنترلر نیز وظیفه مشابهی داشته و نقش آن کاهش ضریب درگ است.

سیستم اگزوز بازنگری شده دیگر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - تفاوت شیرون اسپرت با مدل های استاندارد است. این سیستم به جای چهار خروجی میانی اکنون دو خروجی دوقلو در طرفین دارد. - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - این خروجی ها دارای چینشی عمودی بوده و با دیدن آنها بلافاصله چنتودیچی در ذهن تداعی می شود.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

دلیل بازنگری در سیستم اگزوز و استفاده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - از این چینش الزامات ایرودینامیکی اعلام شده است. به گفته مهندسین بوگاتی چنین چینشی سبب می شود گازهای خروجی به فاصله دورتری از انتهای بدنه پرتاب شده و اثری منفی کمتری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - بر ایرودینامیک داشته باشند.

در حال حاضر هیچ تصویر رسمی از کابین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - شیرون اسپرت رکوردشکن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته، اما مجله تاپ گیر می گوید صندلی کناری به خاطر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - نصب کامپیوترهای متعدد از جای خود خارج شده و این خودرو در واقع تنها دارای صندلی راننده است. ضمن اینکه صندلی راننده متفاوت بوده و برای حفاظت از کابین در صورت تصادف، از میله های محافظ کمک گرفته شده است. سایر اجزا کابین نیز به منظور کاهش وزن تا حد امکان حذف شده اند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

موتور 8 لیتری و چهار توربوی شیرون اسپرت رکوردشکن ارتقا یافته و می تواند 1578 اسب بخار قدرت تولید کند. این رقم در واقع با خروجی موتور ابر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - خودروی چنتودیچی یکسان است. به غیر از موتور، سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس دو کلاچه هفت سرعته خودکار هم از چنتودیچی به امانت گرفته شده اند. این گیربکس توسط شرکت ریکاردو ساخته شده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

ترکیب رنگ مشکی و نارنجی نسخه رکورد شکن شیرون اسپرت احتمالا حکایت از آن دارد بوگاتی به زودی نسخه سوپر اسپرت شیرون را نیز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - عرضه خواهد کرد. اگر چه این مساله هنوز رسما از سوی اهالی منطقه مولشایم تایید نشده، اما تاپ گیر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - معتقد است چنین نسخه ای با حداکثر سرعت 490 کیلومتر برای مشتریان فوق ثروتمند توسعه می یابد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران

در زمان فعلی شیرون اسپرت رکوردشکن با بدنه طویل تر به عنوان تنها دستگاه موجود شناخته شده و "پروتوتایپی نزدیک به تولید" به حساب می آید. با ثبت رکورد شگفت انگیز 490 - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - کیلومتر این هیولای 16 سیلندر با کنار زدن کوئنیگزگ اگرا RS سریع ترین ابر خودروی جهان لقب می - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - گیرد. راکت زمینی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - سوئدی ها پیشتر رکورد 446.97 کیلومتر در ساعت را از خود برجای گذاشته بود.

حال که مرز 300 مایل در ساعت فتح شده، بسیاری منتظر آن هستند که ببینند فاتح مرز 500 کیلومتر در ساعت کدام ابرخودرو خواهد بود؟ شیرون سوپر اسپرت، جسکو، تواتارا یا ونوم F5؟

در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر چالوس استان مازندران - ویدیوی زیر می توانید رکورد استثنایی بوگاتی شیرون اسپرت را مشاهده فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone