🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  4. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23767.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پاسخ جهرمی به توئیت ترامپ: ماهواره ناهید ۱ اینجاست و تحویل وزارت دفاع نشده است

پنجشنبه ۲۹ اوت (۷ شهریور) برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند که پرتاب ماهواره ایرانی در مرکز فضایی امام خمینی سمنان ناموفق بوده و این ماهواره در سکوی پرتاب منفجر شده است. «دونالد ترامپ» نیز در ...

پنجشنبه ۲۹ اوت (۷ شهریور) برخی رسانه‌های خارجی اعلام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - کردند که پرتاب ماهواره ایرانی در مرکز فضایی امام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - خمینی سمنان ناموفق بوده و این ماهواره در سکوی پرتاب منفجر شده است. «دونالد ترامپ» نیز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - در توییتی با انتشار عکس‌هایی از این محل اعلام کرد که آمریکا نقشی در این موضوع نداشته و ابراز امیدواری کرد که مسئولان ایرانی به مشکلات فنی پیش‌آمده فائق آیند. اما امروز وزیر ارتباطات کشورمان برای جوابیه به این ادعاهای رسانه‌ای و توییت ترامپ، از خبرنگاران دعوت کرد تا به دیدن ماهواره ناهید ۱ واقع در پژوهشگاه فضایی بیایند و تاکید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - کرد که این ماهواره هنوز مورد آزمایش پرتاب قرار نگرفته است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس

«محمد جواد آذری جهرمی» ابتدا در توییتر خود خبر از حال خوب ماهواره ناهید ۱ داد و سپس با انتشار عکس سلفی از خودش و این ماهواره، با لحنی طعنه آمیز به رییس جمهوری آمریکا پیام «من و ماهواره - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - ناهید همین الان، صبح بخیر دونالد ترامپ!» را مخابره کرد. او صبح امروز نیز خبرنگاران را برای اولین بار به بازدید از این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - ماهواره دعوت کرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس

این بازدید با حضور وزیر ارتباطات و رییس سازمان فضایی کشور و تعدادی از خبرنگاران برگزار شد و جهرمی در حاشیه این بازدید گفت: «ماهواره ناهید اینجاست و هنوز برای پرتاب تحویل وزارت دفاع نشده است.»

جهرمی در پاسخ توییت ترامپ نیز به ماجرای انهدام پهپاد آمریکایی اشاره کرد و گفت: «اگر آقای ترامپ می گوید در انفجار این ماهواره از پایگاه فضایی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - سمنان نقشی نداشته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - اما - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - بداند پس - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - از تجاوز به حریم سرزمین ایران، نیروهای مسلح ما پهپاد آنها را سرنگون کردند.»

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس

جهرمی همچنین درباره ادعای ترامپ مبنی بر ناموفق بودن پرتاب ماهواره ناهید ۱ اعلام کرد «آقای ترامپ ادعا کرده بود ما دخل و تصرفی در انفجار سمنان نداشتیم. در این رابطه نه به‌عنوان وزیر ارتباطات بلکه به‌عنوان یک ایرانی علاقه‌مندم عرض کنم اگر تصویر باکیفیت دارند با انتشار تصویر لحظه اصابت پهپاد با راکت ایرانی، کروکی نقطه دقیق اصابت را به افکار عمومی جهان بگویند.»

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس

او در مورد انفجار سکوی پرتاب ماهواره در مرکز فضایی امام خمینی سمنان نیز گفته است: «ما اطلاع دقیقی ازآنچه در سمنان اتفاق افتاده نداریم و بهتر است در این زمینه دوستان ما در وزارت دفاع توضیح دهند. اما آنچه به ما مربوط است ماهواره ناهید اینجاست و در رابطه با آزمایش در مدار قرار دادن این ماهواره هیچ اتفاقی نیفتاده است. ماهوراه ناهید مراحل انتهایی تحویل آن در حال انجام است.»

آذری جهرمی در ادامه درباره ویژگی‌های ماهواره ناهید گفت:

«ماهواره ناهید یک ماهواره مخابراتی است که در باند UHF و KU امکان ارتباطات - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - مخابراتی را در مدار ۲۵۰ کیلومتری با مدت مأموریت ۲.۵ ماه فراهم می‌کند. دوربینی روی این ماهواره تعبیه‌شده، البته مأموریت اصلی آن تصویربرداری نیست اما امکان ارسال تصاویر را هم خواهد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - داشت. تکنولوژی که با پرتاب این ماهواره برای اولین بار در ایران و در ماهواره‌های ایرانی مورداستفاده قرار می‌گیرد امکان باز شدن سلول‌های خورشیدی پس از قرارگیری در مدار است.»

تیرماه سال جاری محمد جواد آذری جهرمی، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به خبرگزاری رویترز گفته بود که تهران قصد دارد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - در سال جاری سه ماهواره را در مدار قرار دهد. ماهواره‌هایی که برای کاوش، کسب‌اطلاعات و همچنین ارتباطات هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone