🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23775.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

راه‌اندازی ناوگان تاکسی های رباتیک Didi در شانگهای

کمپانی Didi Chuxing که با عنوان اوبر چین از آن یاد می شود، از تصمیم خود برای راه اندازی سرویس تاکسی خودران در شانگهای خبر داد. مقامات محلی شانگهای با صدور مجوزهایی به Didi اجازه داده ...

کمپانی Didi Chuxing که با عنوان اوبر چین از آن یاد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می شود، از تصمیم خود برای راه اندازی سرویس تاکسی خودران در شانگهای خبر داد.

مقامات محلی شانگهای با صدور مجوزهایی به Didi اجازه داده اند ماشین های خودرانش را در خیابان های منطقه «جیادینگ» این شهر به حرکت در آورد. این کمپانی که از ۲۰۱۲ کارش را آغاز کرد، درصورت موفقیت پروژه فعلی تا ۲ سال دیگر پروژه تاکسی خودران را به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مناطق - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دیگر نیز گسترش خواهد داد.

تاکسی‌های خودران رایگان سرویس دهی می‌کنند

در این پروژه آزمایشی ۳۰ مدل مختلف از ماشین های خودران سطح ۴ بکار می روند. ماشین های این سطح بدون مداخله راننده در یک منطقه جغرافیایی از پیش تعریف شده قادر به فعالیت هستند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان

تمامی سرویس های این تاکسی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ها رایگان خواهد بود و مشتریان برای استفاده از آنها کافی است اپ Didi را روی گوشی خود نصب کنند. هرچند با توجه به پیچیدگی ترافیک و شرایط جاده‌های این ابر شهر، کمپانی چینی احتمالا برای جلوگیری از سوانح احتمالی راننده را هم پشت رل این ماشین ها خواهند نشاند.

Didi در سال های اخیر به موفقیت های خیره کننده ای دست یافته است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ توانست اپل را به - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در سرویس های خود قانع کند. علاوه بر این سرویس حمل و نقل چینی توانست اوبر را در بازار داخلی به حاشیه رانده و - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - متخصصان زبردست سیلیکون ولی را به خدمت بگیرد.

این رقابت تا جایی پیش رفت که اوبر پس از زیان یک میلیارد دلاری ناچار شد کسب و کار خود در چین را به Didi واگذار کند. در مقابل - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کمپانی چینی ۱۷ درصد از سهام خود را به اوبر واگذار کرده و یک میلیارد دلار در این سرویس سرمایه گذاری کرد.

از طرف دیگر Didi در بسیاری از رقبای اوبر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از جمله - تعمیرات جارو برقی سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - لیفت، Ola هند، Grab سنگاپور، Taxify استونی، و حتی کریم خاورمیانه نیز سرمایه گذاری کرده است. این شرکت سال گذشته با ورود به مکزیک تنور رقابت جهانی خود با اوبر را از همیشه داغ تر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone