🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28444.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت‌های جدید فایل اکسپلورر ویندوز؛ بهبود سرعت و جستجوهای پیشنهادی

مایکروسافت پیش‌نمایش ۱۸۸۹۴ ویندوز ۱۰ را برای اعضای «حلقه سریع» (Fast Ring) منتشر کرد که مهمترین تغییر آن مربوط به بخش فایل اکسپلورر (File Explorer) می‌شود. فایل اکسپلورر در کنار قابلیت‌هایی متفاوتی که دارد، شاید معروف‌ترین ...

مایکروسافت پیش‌نمایش ۱۸۸۹۴ ویندوز ۱۰ را برای اعضای «حلقه سریع» (Fast Ring) منتشر کرد که مهمترین تغییر آن مربوط به بخش فایل اکسپلورر (File Explorer) می‌شود. فایل اکسپلورر در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - قابلیت‌هایی متفاوتی که دارد، شاید معروف‌ترین کاربردش جستجوی فایل‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - باشد؛ با نوشتن اسم فایل مورد نظر، فایل اکسپولرر سعی می‌کند آن را بیاید.

با این حال نسبت به ویندوز سرچ (Windows Search)، فایل اکسپلورر بیشتر یک ابزار جستجوی پایه‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - است و به‌همین خاطر هم مایکروسافت تصمیم گرفته تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - تغییراتی در این بخش بدهد. در پیش نمایش ۱۸۸۹۴، فایل اکسپلورر یک تجربه جستجوی جدیدی برمبنای ویندوز سرچ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - دریافت کرده که جدا از افزایش سرعت این بخش، شاهد دو تغییر دیگر هم خواهیم بود.

یکی اینکه به‌همراه فایل‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - سیستمی فولدرها، فایل‌هایی که به‌صورت آنلاین در اپلیکیشن OneDrive ذخیره شده‌اند نیز نمایش داده می‌شوند. همچنین هر وقت عبارتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - را جستجو می‌کنید، سیستم بلافاصله پیشنهاداتی به شما می‌دهد؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - می‌توانید روی هر کدام از پیشنهادات کلیک کرده و فایل را بالا بیاورید. اگر هم خواستید به مکان فایل بروید، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - کافیست روی آن راست کلیک کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان

البته مشابه گذشته می‌توانید از پیشنهادات استفاده نکرده و تمام نتایج را ببینید. تغییر دوم مربوط به تاریخچه جستجوها است. هنگامی که روی بخش جستجوی فایل اکسپلورر کلیک می‌کنید، یک لیست کشویی کوتاه از جستجوهای قبلی به نمایش درمی‌آیند. گفته شده این ویژگی در مرحله اولیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - تست به سر می‌برد و تنها برای تعداد کمی از تسترها فعال شده است.

مهمترین ویژگی پیش نمایش جدید ویندوز ۱۰ همین کاربردی‌تر شدن فایل اکسپلورر بوده اما این نسخه، تغییراتی دیگری هم داشته؛ اپلیکیشن خواندن صفحه Narrator در مطالعه جدول‌ها عملکرد بهتری دارد و همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بانه استان کردستان - به‌واسطه حضور یک دستور جدید، می‌توان قسمت‌های مختلف صفحه وب را هایلایت کرد. مثل همیشه بعضی باگ‌ها نیز برطرف شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone