🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38350.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

چرا نباید باتری اسمارت فون ها را از شب تا صبح شارژ کرد؟

هنگامی که شب ها به خواب می روید، بدن شما برای روز طولانی بعدی تجدید قوا می شود؛ بنابراین چرا برای باتری اسمارت فون شما چنین اتفاقی نیفتند؟ زمانی که شما به خواب ناز فرو ...

هنگامی که شب ها به خواب می روید، بدن شما برای روز طولانی بعدی تجدید قوا می شود؛ بنابراین چرا برای باتری اسمارت فون شما چنین اتفاقی نیفتند؟ زمانی که شما - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - به خواب ناز فرو رفته اید و موبایل تان را در حال شارژ رها کرده اید، باتری موبایل برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - یک یا دو ساعت شارژ می شود تا سوخت مورد نیاز خود را به دست آورد؛ برای باقی شب نیز، نرم افزار دستگاه پروسه شارژ را به محض پر شدن باتری متوقف می کند.

این مسئله باعث می شود که به خاطر شارژ بیش از حد، آسیبی به باتری اسمارت فون وارد نشود؛ اما نرم افزار نمی تواند از افزایش حرارت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - باتری جلوگیری کند. اگر موبایل شما به هنگام شارژ درون کیسی مخصوص یا زیر بالش قرار گرفته باشد، ممکن است بعد از مدتی دیگر به صورت کامل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - شارژ نشود.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران

به عنوان مثال اگر حرارت باتری به مدت یک سال دائماً به 40 درجه سانتی گراد برسد، تنها قادر به شارژ 65 درصد از ظرفیت کامل باتری خواهید بود. به همین شکل اگر موبایل شما فقط برای سه ماه به دمای 60 درجه سانتی گراد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - برسد، 40 درصد از ظرفیت باتری را از دست خواهد داد.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که اگر باتری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - دستگاه شما دائماً بین 40 الی 80 درصد شارژ شود، بهینه ترین عمر ممکن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - را خواهد داشت و به همین خاطر، میانه های ظهر و ساعات پیش از خواب، مناسب ترین زمان برای سوخت رسانی به آن حساب می آیند. شارژ دستگاه در طول شب، امکان پایش میزان شارژ را از بین می برد و بنابراین اگر راهی به جز شارژ دستگاه در این بازه زمانی ندارید، باید اطمینان حاصل کنید که هیچ عاملی سبب افزایش حرارت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone