🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  4. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32716.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

راه رفتن عجیب ربات انسان نما به کابوس کاربران توییتر بدل شد [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر ۵ میلیون مرتبه مشاهده شده است. این ویدیوی پربیننده به قدم زدن عجیب یک ربات انسان نما اختصاص دارد و این عمل به قدری واقعی انجام شده ...

به تازگی ویدیویی جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر ۵ میلیون مرتبه مشاهده شده است. این ویدیوی پربیننده به قدم زدن عجیب یک ربات انسان نما اختصاص دارد و این عمل به قدری واقعی انجام شده که به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کابوس برخی کاربران بدل شده است.

در این ویدیو که چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد، راه رفتن معمولی یک ربات انسان نما به نمایش گذاشته می‌شود. مدل حرکت و حالت قدم زدن او حس خطر عجیبی به بیننده القا می‌کند. این ربات پس از نزدیک شدن به دوربین نگاه عجیبی به آن می‌اندازد که انگار در همین لحظه نقشه‌ی به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پایان رساندن دنیا را در CPU خود پردازش می‌کند.

کاربران زیادی پس از انتشار ویدیو عنوان کرده اند که این ربات انسان‌ - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نما به کابوس آنها تبدیل شده و باور دارند که دنیا با دستان این اندروید به پایان خواهد رسید.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

پس از مدتی مشخص شد که این ربات واقعی نیست و به وسیله‌ی جلوه‌های ویژه گرافیکی طراحی شده است. «نیل بلومکمپ» نوسینده و کارگردان آفریقایی تبار که به ساخت فیلم‌های علمی تخیلی پسا آخر الزمانی نظیر District 9 و Chappie - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شهرت دارد، اعلام نموده که برخلاف تمامی شایعات موجود، این ویدیو ساختگی است.

او با انتشار پستی در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توییتر خاطر نشان کرد:

«اگرچه هیچ کس مثل من از یک رستاخیز رباتیک استقبال نمی‌کند اما این ویدیو، قسمتی از یک سریال کوتاه به نام Adam است.»

با این توییت مشخص شد که ویدیوی یاد شده در واقع مانوری تبلیغاتی برای سریال جدید این کارگردان بوده است.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

گفتنی است این سریال قصد دارد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داستان ذهن انسانی را به نمایش بگذارد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که داخل بدن یک رباتیک زندانی شده است. شباهت حیرت انگیز تصاویر طراحی شده به واقعیت، توسط - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موتور گرافیکی Unity محقق شده که از موتور‌های معروف بازی‌های کامپیوتری به شمار می‌رود.

جالب اینجاست که هنوز برخی کاربران توییتر حاضر نیستند باور کنند که این ربات واقعی نیست و هنوز آن را نشانه‌ای از ظهور آخرالزمان رباتیک می دانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone