🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14139.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی روی توسعه موبایلی با محل قرارگیری متفاوت حسگر اثر انگشت جانبی کار می‌‌کند

مستندات مربوط به پتنت شیائومی از توسعه دستگاهی خبر می‌دهد که مجهز به نمایشگر دارای انحنا است و حسگر اثر انگشت جانبی آن در قسمت انحنادار نمایشگر تعبیه خواهد شد. به نظر می‌رسد شیائومی در ...

مستندات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - مربوط به پتنت شیائومی از توسعه دستگاهی خبر می‌دهد که مجهز به نمایشگر دارای انحنا است و حسگر اثر انگشت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - جانبی آن در قسمت انحنادار نمایشگر تعبیه خواهد شد.

به نظر می‌رسد شیائومی در تلاش است تا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - نسل‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - بعدی موبایل‌های خود را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - با طراحی متفاوت‌تری در دسترس کاربران قرار دهد. این پتنت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - در اداره ثبت اختراعات ایالات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - متحده ثبت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - شده است.

باتوجه به تصاویر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - منتشر شده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - از پتنت مذکور، به نظر می‌رسد شیائومی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - قصد دارد محل قرارگیری حسگر اثرانگشت جانبی را به قسمت دارای انحنای نمایشگر دستگاه منتقل کند. همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود،‌ موبایل مربوطه دارای نمایشگر بدون حاشیه است و حسگر اثرانگشت جانبی در سمت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - راست و در جایی که نمایشگر گوشی دارای انحنا است قرار داده شده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان

طراحی کلی موبایل نمایش داده شده شبیه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - موبایل‌های ذریلمی ایکس 3 زوم و می - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - 10i است. در حالی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - که نمایشگر اکثر گوشی‌های هوشمند دارای انحنا  از نوع امولد است،‌ اما شیائومی قصد دارد این موبایل مجهز به نمایشگر جانبی با موقعیت قرار گیری متفاوت را به نمایشگر lcd مجهز کند. متاسفانه در تصاویر و مستندات پتنت مربوطه اطلاعات بیشتری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - در مورد این موبایل مطرح نشده است.

این نخستین بار نیست که شیائومی پتنتی برای توسعه موبایل با طراحی متفاوت ثبت می‌کند. چند روز قبل نیز مستندات مربوط به پتنت دیگری از این شرکت نشان می‌داد که چینی‌ها روی توسعه موبایل‌هایی با طراحی متفاوت دوربین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان - کار می‌کنند. تصاویر مربوط به پتنت‌ها، طراحی‌های مختلف ماژول دوربین دستگاه را به تصویر کشیده بودند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر ملایر استان همدان

البته باید در نظر داشت که ممکن است هیچ گاه چنین دستگاه‌هایی به بازار عرضه نشوند. باید دید درنهایت این شرکت قصد دارد موبایل‌های بعدی خود را با چه طراحی و مشخصاتی به بازار عرضه کند. اما آنچه اطلاعات پتنت نشان می‌دهد، چینی‌ها به تغییر طراحی ظاهری گوشی‌های خود توجه نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone