🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14133.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

لنوو K13 نوت و K13 پرو در کنسول گوگل پلی فهرست شدند

لنوو در حال کار روی گوشی‌های موبایل سری «لنوو K13» است. مشخصات گوشی‌های K13 نوت و K13 پرو لنوو در کنسول گوگل پلی و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل دیده شده و برخی جزئیات این ...

لنوو در حال کار روی گوشی‌های موبایل سری «لنوو K13» است. مشخصات گوشی‌های K13 - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - نوت و K13 پرو لنوو در کنسول گوگل پلی و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل دیده شده و برخی جزئیات این دستگاه‌ها مانند وضوح نمایشگر، چیپست و حافظه رم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - مشخص شده است.

هر دو گوشی K13 نوت و K13 پرو لنوو از نمایشگر HD+ با - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - بریدگی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی بهره می‌برند و وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ را ارائه می‌کند.

مدل پرو به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ و ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شود و لنوو K13 نوت از ۴ گیگابایت حافظه رم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - و پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ ۵G بهره می‌برد. هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - طبق رندرهای فاش شده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - می‌توان گفت که طراحی قسمت جلویی آن‌ها یکسان است.

لیست ارائه شده همچنین مشخص می‌کند که گوشی‌های K13 پرو با نام رمز Caprip و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - مدل K13 نوت با اسم رمز Capri شناخته می‌شود. نام رمز Capri با برخی گوشی‌های موتورولا مانند موتو G10 پاور، موتو G10 و موتو G30 مرتبط بوده و به نظر می‌رسد K13 پرو لنوو نسخه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - جدیدی از گوشی موتو G30 خواهد بود.

طبق اطلاعات و جزئیاتی که  تاکنون از گوشی K13 نوت لنوو منتشر شده، به نظر می‌رسد این دستگاه نیز نسخه جدیدی از گوشی موتو G20 با پردازنده Unisoc T700 باشد. با این حال اکنون - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - که مشخص شده این گوشی از تراشه ۵G بهره می‌برد، به نظر می‌رسد نسبت به آن گوشی تا حدودی متفاوت خواهد بود.

مشخصات دیگر گوشی‌های K13 لنوو مانند اندازه نمایشگر، ماژول دوربین‌ و ظرفیت باتری آن در حال حاضر مشخص نشده است. با - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بیجار استان کردستان - این وجود اگر دستگاه‌ها طی چند روز آینده گواهینامه TENAA یا هر پلتفرم دیگری را دریافت کنند، جزئیات کامل آن‌ها فاش خواهد شد. همچنین اکنون که مشخصات این دستگاه‌ها در کنسول گوگل پلی ظاهر شده‌ است، معرفی آن‌ها نزدیک به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone