🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21319.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پایش خواب و سطح استرس؛ قابلیت‌های احتمالی اپل واچ سری ۶

اپل واچ سری ۶ در کنار باتری قدرتمندتر به سنسورهای جدیدی برای تشخیص میزان اکسیژن خون و پایش سلامت ذهنی کاربران مجهز خواهد شد. نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل که احتمالا اپل واچ سری ۶ ...

اپل واچ سری ۶ در کنار باتری قدرتمندتر به سنسورهای جدیدی برای تشخیص میزان اکسیژن خون و پایش سلامت ذهنی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - کاربران مجهز خواهد شد.

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل که احتمالا اپل واچ سری ۶ نام خواهد گرفت، به مراتب قوی‌تر و هوشمندتر از نسخه کنونی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - بوده و بر مشکلات سلامت ذهنی کاربر نظارت خواهند کرد. این اطلاعات توسط کاربری به نام «Nikias Molina» افشا شده که هرچند در زمینه پیش بینی محصولات آتی اپل پیشینه چندانی ندارد، اما اطلاعات وی توسط «Jon Prosse»، افشاگر سرشناس تایید شده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان

به گفته Molina اپل واچ سری ۶ در کنار تجهیز به سنسورهایی برای تشخیص مشکلات ذهنی، به قابلیت پایش خواب نیز مجهز خواهد شد که کاربران از مدت‌ها قبل منتظر آن بودند. ظاهرا نسل آتی ساعت‌ها با نظارت بر میزان ضربان قلب و سطح استرس کاربر، مشکلات ذهنی را تشخیص می‌دهد.

Molina در ادامه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - به افزایش زمان شارژدهی باتری، استفاده از چیپست S6 chip و توانایی پایش سطح اکسیژن خون اشاره کرده که از سوی Jon Prosser نیز تایید شده‌اند. وی همچنین مدعی در اختیار داشتن اطلاعات بیشتری شده که در آینده - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - منتشر خواهد کرد.

اپل واچ از نظر سخت افزاری امکان پایش سطح اکسیژن خون را دارد اما فعال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - شدن این قابلیت مثل فناوری سنجش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - ضربان قلب نیازمند تایید از سوی «سازمان غذا و داروی آمریکا» است. افت اکسیژن خون بر اثر آسم، هوای آلوده یا حتی آپنه خواب می‌تواند خطرات جدی را برای کاربران به وجود بیاورد از اینرو پشتیبانی از آن اهمیت بالایی دارد.

اضافه شدن امکان پایش خواب که پیش از این هم در شایعات شنیده می‌شد، مستلزم باتری با شارژدهی بیشتر است چرا که بیشتر کاربران شب‌ها ساعت خود را شارژ می کنند. دیگر راهکار احتمالی استفاده از باتری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - با ظرفیت پایین ولی سازگار با شارژ سریعتر است. پایش خواب ممکن است به عنوان بخشی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر سنندج استان کردستان - از قابلیت Bedtime به اپل واچ اضافه شود که در iOS 10 معرفی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone