🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21317.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های شیائومی به جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات کاربران متهم شدند

بر اساس ادعای یک محقق امنیتی که با فوربس همکاری دارد، اطلاعات کاربران با استفاده از مرورگر مورد استفاده در گوشی‌های شیائومی جمع آوری می‌شود. گفته شده که این اطلاعات در زمان استفاده از حالت ...

بر اساس ادعای یک محقق امنیتی که با فوربس همکاری دارد، اطلاعات کاربران با استفاده از مرورگر مورد استفاده در گوشی‌های شیائومی جمع آوری می‌شود. گفته شده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - که این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - اطلاعات در زمان استفاده از حالت ناشناس - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - یا موتورهای جستجویی مانند DuckDuckGo نیز جمع آوری می‌شوند.

محقق امنیتی، «گابریل سیرلیگ» که از ردمی نوت 8 به عنوان گوشی روزانه خود استفاده می‌کند و به تازگی متوجه شده که این دستگاه تقریبا تمام کارهایی که توسط آن انجام می‌شود را ثبت می‌کند و سپس اطلاعات را به سرورهایی در روسیه و سنگاپور ارسال می‌کند، البته دامین‌ها در پکن میزبانی می‌شوند. این اطلاعات شامل نمایشگر، وب‌سایت‌ها، پوشه‌های باز شده، تغییرات در تنظیمات و اجرای آهنگ در برنامه پیش فرض می‌شود.

این اطلاعات به علت استفاده از فرمت base64 رمزگذاری ضعیفی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - دارند، بنابراین امکان تبدیل این اطلاعات به متن بسیار ساده بوده. سیرلیگ برای - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - بررسی بیشتر وضعیت، رام‌های گوشی‌های شیائومی شامل Mi 10 و Mi Mix 3 به همراه گوشی ردمی K20 را دانلود کرده و به این موضوع پی برده که آسیب پذیری مشابهی در تمام آن‌ها موجود است. یکی دیگر از محققان امنیتی، «اندرو تیرنی» متوجه رفتار مشکوکی در مرورگر Mi Browser Pro و Mint شده بود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان

شیائومی در پاسخ به ادعای صورت گرفته، اعلام کرده که یافته‌های فوربس اشتباه و گمراه کننده هستند. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - سخنگوی این شرکت اعلام کرده که شیائومی تمام قوانین محلی در رابطه اطلاعات شخصی را رعایت می‌کند و این داده‌ها به صورت ناشناس جمع آوری می‌شوند. شیائومی این اطلاعات را به علت بهبود تجربه کاربری کاربران در مرورگر جمع آوری می‌کند و آن‌ها را نمی‌توان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - ردیابی کرد تا به کاربر خاصی رسید.

با وجود این گفته شیائومی، سیرلیگ با انتشار ویدیویی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - نشان داده که چگونه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - مرورگر اطلاعات را به سرورها منتقل می‌کند و این موضوع در زمان استفاده از حالت ناشناس نیز صادق است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویسپرد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر نمایندگی شما آیا سمت کوهبنه لاهیجان برای ظرفشویی پاکشوما تعمیرکار داره
پاسخ: بله در کوهبنه شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone