🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21308.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دوربین سلفی گلکسی S20 اولترا در جایگاه دوم DxOMark قرار گرفت

دوربین سلفی گلکسی S20 اولترا سامسونگ در آزمایش‌های DxOMark امتیاز ۱۰۰ را کسب کرد و با تنها سه امتیاز اختلاف پس از هواوی P40 پرو در جایگاه دوم قرار گرفت. امتیازی که نشان می‌دهد دوربین ...

دوربین سلفی گلکسی S20 اولترا سامسونگ در آزمایش‌های DxOMark امتیاز ۱۰۰ را کسب کرد و با تنها سه امتیاز اختلاف پس از هواوی P40 پرو در جایگاه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - دوم قرار گرفت. امتیازی که نشان می‌دهد دوربین سلفی پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به دوربین اصلی عملکرد بهتری داشته است.

دوربین سلفی گلکسی S20 اولترا با کسب ۱۰۰ امتیاز و قرارگیری در رتبه دوم جدول DxOMark، شانه به شانه هواوی نوا 6 5G قرار گرفت و با تنها یک امتیاز بیشتر، گلکسی نوت ۱۰ پلاس را پشت سر گذاشت. به گفته کارشناسان سایت یاد شده، دوربین سلفی S20 اولترا عملکرد باثباتی داشته و گزینه‌ای مطمئن برای علاقه مندان به سلفی گرفتن است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران

دوربین سلفی گلکسی S20 اولترا در بخش عکسبرداری امتیاز ۸۷ را برای نوردهی و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - کنتراست گرفت. دقت نوردهی تصاویر در نور کم و زیاد بالاست. البته با وجودی که رنگ‌ها و رنگ پوست به خاطر توازن سفیدی دقیق، زیبا به نظر می‌رسند ولی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - دوربین سلفی پرچمدار سامسونگ نمی‌تواند این دقت را در تمام شرایط حفظ کند.

عملکرد فوکوس مناسب است و مورد غیرعادی در آن مشاهده نشد. سطوح آکوتانس بیشتر از آیفون ۱۱ پرو مکس هستند ولی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - عمق میدان به دلیل ابعاد بزرگتر سنسور به خوبی پرچمدار اپل - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - نیست. جزئیات بافت‌ها مناسب و همانند دیگر گوشی‌های پرچمدار است، ولی در محیط‌های کم نور عملکرد خوبی نشان نمی‌دهد. آرتیفکت‌ها به خوبی کنترل می‌شوند ولی در لبه سوژه‌ها نویز، اختلال و به هم خوردن رنگ‌ها، تغییر شکل و ظاهر شدن نویز روی چهره دیده می‌شوند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران

عملکرد فلش گلکسی S20 اولترا به خوبی دیگر گوشی‌های برتر نیست و عدم توازن سفیدی و نویزهای محسوس روی چهره از - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - نقاط ضعف آن هستند. افکت بوکه عالی عمل کرده و به غیر از بعضی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - قسمت‌ها، سوژه را به درستی از پس زمینه جدا می‌کند.

دوربین سلفی پرچمدار سامسونگ فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - را با نوردهی دقیق انجام می‌دهد و خروجی آن درست - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - مثل تصاویر جزئیات - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - بالا، رنگ‌های - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر چالوس استان مازندران - زنده و میدان عمق وسیعی دارد. از نقاط ضعف آن نیز می‌توان به مشکلات فوکوس خودکار، نویزهای محسوس، مشکل توازن سفیدی در فضای باز و دیگر پارامترهایی مثل اختلال تدریج رنگ‌ها، شکستگی، Hue Shift و آرتیفکت در بافت‌ها اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم مرکز شما آیا عسلسر چالوس سرویس میده؟
پاسخ: بله در عسلسر شهر چالوس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone