🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  5. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21309.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات فنی سرفیس گو ۲ فاش شد؛ احتمال رونمایی در آینده‌ای نزدیک

سرفیس گو یکی از محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت است که برخلاف برادران دیگرش، کمی ارزان‌تر بوده و برای مصارف سبک‌تر تولید می‌شود. کمپانی سیاتلی اکنون در نظر دارد این تبلت را بروز کرده و مشخصات ...

سرفیس گو یکی از محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت است که برخلاف برادران - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - دیگرش، کمی ارزان‌تر بوده و برای مصارف سبک‌تر تولید می‌شود. کمپانی سیاتلی اکنون در نظر دارد این تبلت را بروز کرده و مشخصات فنی آن را بهبود دهد. در ادامه می‌خواهیم به مشخصات افشا شده از سرفیس گو ۲ که سر از وب سایت «انرژی استار» درآورده نگاهی بیندازیم.

بر اساس گواهینامه وب سایت انرژی استار، می‌دانیم کمپانی مایکروسافت قصد دارد سرفیس گو ۲ را در دو مدل و با دو پردازنده مختلف به بازار عرضه کند. اولین مدل از یک پردازنده اینتل Core m3 نسل هشتم و از سری کم‌مصرف Y بهره می‌برد که انتظار داریم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شود. البته امکان افزایش فضای ‌‌ذخیره‌سازی این تبلت از طریق کارت میکرو SD فراهم شده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان

دومین مدل با وجود ضعیف‌تر بودن نسبت به مدل Core m3، از سرفیس گو پیشین قوی‌تر بوده و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - به جای پردازنده پنتیوم گلد 4415Y، از پردازنده پنتیوم گلد 4425Y بهره می‌برد. همانند نسخه دیگر نیز مایکروسافت سرفیس گو ۲ را با ۸ گیگابایت رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه خواهد کرد. البته همچنان احتمال این که مایکروسافت سرفیس - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - گو ۲ را با رم ۴ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی eMMC عرضه کند نیز وجود دارد.

از دیگر اطلاعاتی که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - پیش از این از این تبلت می‌دانیم، افزایش ۰.۵ اینچی ابعاد نمایشگر به ۱۰.۵ اینچ و همچنین افزایش رزولوشن از ۱۸۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل به ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل  است. البته نباید انتظار داشت حاشیه‌های دور نمایشگر به صورت محسوس کوچک شوند، زیرا ابعاد کلی دستگاه ثابت مانده - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - و احتمالا باید منتظر تغییرات جزئی در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - حاشیه‌های اطراف نمایشگر باشیم. سنسور مادون قرمز برای پشتیبانی از ویندوز هِلو در کنار پورت USB-C نیز به قوت خودشان باقی هستند.

اگر زمان‌بندی دریافت گواهینامه انرژی استار را در نظر بگیرم، نباید فاصله چندانی تا معرفی سرفیس گو ۲ داشته باشیم. در نتیجه مایکروسافت احتمالا از این تبلت ۳۹۹ دلاری در کنار سرفیس ایربادز ۲ و سرفیس بوک - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت جام استان خراسان - ۳ اواخر همین ماه میلادی رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone