🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10901.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

طراحی ماژول دوربین آنر مجیک ۳ در تصویر جدیدی فاش شد

پیش از معرفی رسمی، تصویری جدیدی از آنر مجیک ۳ منتشر شده که ماژول دوربین دایره‌ای شکل آن را به همراه طراحی کلی پنل پشتی دستگاه به خوبی نشان می‌دهد که یادآور هواوی میت ۴۰ ...

پیش از معرفی رسمی، تصویری جدیدی از آنر مجیک ۳ - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - منتشر شده که ماژول دوربین دایره‌ای شکل آن را به همراه طراحی کلی پنل پشتی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - دستگاه به خوبی نشان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - می‌دهد که یادآور هواوی میت ۴۰ پورشه دیزاین است.

در حالی که تنها یک روز به رویداد رونمایی گوشی جدید آنر در چین باقی مانده است، تصویر جدیدی از این گوشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که شباهت - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - بسیار زیادی به یکی از گوشی‌های هواوی دارد. این تصویر در ابتدا توسط AnTuTu گزارش شده بود و پس از آن نیز حساب کاربری با نام «Digital Chat Station» نیز در توییتر مورد مشخصات ماژول دوربین آن اظهار نظر کرد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان

طبق تصویر منتشر شده، آنر مجیک ۳ از ماژول دوربین با چیدمان مورب بهره می‌برد که پنج سنسور را درون ماژول دایره‌ای شکل خود جای داده است. البته این ویژگی تنها نکته قابل‌توجه‌ تصویر نیست و شباهت بسیار زیاد آن به نسخه پورشه دیزاین «میت ۴۰» هواوی نیز کاملا مشهود است. علاوه بر این، روی پنل - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - پشتی دستگاه نیز کاملا مانند گوشی هواوی خطوط طراحی مشابهی دیده می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان
نسخه پورشه دیزاین «میت ۴۰» هواوی

هرچند طراحی این دو - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - گوشی بسیار مشابه است، اما سنسورهای دوربین آنر مجیک ۳ طبق اطلاعات منتشر شده توسط افشاگران متفاوت خواهد بود. Digital Chat Station - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - گزارش می‌دهد که این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با اندازه سنسور ۱/۱.۲۸ اینچ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳.۵ برابری خواهد بود. درباره سایر لنزهای گوشی که البته اهمیت بسیار کمتری نیز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - دارند، اطلاعاتی منتشر نشده است و به همین منظور احتمال می‌رود سایر لنزها شامل دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق باشد.

آنر مجیک ۳ به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود و همکاری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - اخیر این شرکت با IMAX اعلام شده بود که به موجب آن دوربین‌های این گوش به صورت دایره‌ای دیده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - می‌شود. سری گوشی‌های آنر مجیک ۳ فردا معرفی می‌شوند و شاید با قدرتمندترین پرچمدار تاریخ آنر از زمان جدایی از هواوی مواجه شویم. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - دیجیاتو اخبار مربوط به رویداد آینده آنر را برای شما پشتیبانی خواهد - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - کرد.

در اخبار قبلی این گوشی عنوان شده بود که سری مجیک ۳ در کنار نسخه معمولی و پرو، احتمالا با مدل پورشه هم وارد بازار می‌شود که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر ابهر استان زنجان - محصول همکاری مشترک آنر و گروه آلمانی پورشه دیزاین خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone