🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10902.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

واکنش سخنگوی گمرک به محدودیت واردات برخی گوشی‌ها: ممنوعیتی در کار نیست، گران نکنید

در حالی که رگولاتوری طی روزهای گذشته از ممنوعیت واردات برخی از گوشی‌های پرمصرف خبر داده بود، سخنگوی گمرک می‌گوید هنوز هیچ ابلاغی در مورد ممنوعیت واردات برند خاصی به گمرک ارسال نشده و ممنوعیتی ...

در حالی که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - رگولاتوری طی روزهای گذشته از ممنوعیت واردات برخی از گوشی‌های پرمصرف خبر داده بود، سخنگوی گمرک می‌گوید هنوز هیچ ابلاغی در مورد ممنوعیت واردات برند خاصی به گمرک ارسال - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - نشده و ممنوعیتی اعمال نشده است؛ بنابراین طرح مطالبی با عنوان عدم واردات یا کاهش آن نمی‌تواند بهانه‌ای برای - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - گران فروشی گوشی باشد.

اخیرا با افزایش قیمت گوشی موبایل برخی فعالان این حوزه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - از جمله اتحادیه فروشندگان اعلام کردند که در کنار عواملی مانند افزایش قیمت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - دلار، ممنوعیت ورود برندهای چینی موجب افزایش تقاضا در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - سایر برندها و در نتیجه گرانی شده است. انجمن واردکنندگان موبایل نیز ممنوعیت واردات برخی مدل‌های پرتقاضای - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - گوشی از جمله شیائومی به دلیل عدم اتصال به شماره‌های اضطراری کشور را عاملی برای تلاطم بازار و افزایش قیمت‌ها دانسته بود.

اما «روح‌الله لطیفی»، سخنگوی گمرک در گفتگو با ایسنا می‌گوید با وجود بحث‌هایی که در این رابطه مطرح شده تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای از سوی دستگاه‌های ذیربط مبنی بر ممنوعیت واردات گوشی و به طور خاص این اقلام به گمرک ایران ابلاغ نشده است و روال قبلی ادامه دارد.

به گفته وی در مورد واردات گوشی باید - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - حوزه‌های مرتبط مانند وزارت ارتباطات و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - سازمان تنظیم مقررات رادیویی مجوز ترخیص را صادر کنند. این دستگاه‌ها باید کالای وارد شده و گوشی‌ها را براساس - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - استانداردهای خود تایید کنند. سپس گمرک می‌تواند براساس این مجوز و سایر مجوزهای مربوطه نسبت به ترخیص اقدام کند.

لطیفی با بیان این که در حال حاضر تعدادی از گوشی های وارداتی به دلیل نداشتن استانداردهای کافی، منتظر صدور مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی هستند می‌گوید این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - گوشی‌ها هنوز مراحل ترخیص را به پایان نرسانده‌اند که در صورت رفع نقص و به محض تایید، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - ترخیص آن‌ها از گمرک صورت می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان

او تاکید دارد چنین چیزی موضوع جدیدی نیست که عامل افزایش قیمت گوشی باشد. به ویژه افزایش 28 درصدی ترخیص گوشی‌های تلفن همراه در چهار ماه ابتدایی سال جاری، باعث شده تا در بازار شاهد کمبودی نباشیم.

گوشی در صدر واردات کالا

به گفته سخنگوی گمرک در چهار ماهه ابتدایی سال جاری حدود یک میلیارد و 156 میلیون دلار تلفن همراه وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 102 درصد از لحاظ ارزشی و 50 درصد از نظر وزنی افزایش دارد. از سویی ترخیص قطعی گوشی موبایل در این مدت از نظر تعداد حدود پنج میلیون و 156 هزار دستگاه بوده که در مقایسه با چهار ماهه ابتدایی سال گذشته که حدود - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - چهار میلیون دستگاه ترخیص شده بود، 28 درصد افزایش دارد.

لطیفی با بیان این که واردات گوشی در صدر واردات کالا قرار دارد می‌گوید این کالا، 8 درصد کل واردات را به خود اختصاص داده است. به طوری که در بین تمامی اقلام این واردات گوشی است که در رتبه یک قرار دارد و بعد از آن اقلام کالاهای اساسی و سایر کالاها قرار می‌گیرد.

او در انتها تاکید کرد حجم واردات گوشی موبایل در سال جاری - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - افزایش یافته و عرضه آن به بازار هم با توجه به ترخیص قطعی صورت گرفته باید بیشتر شده باشد، از همین روی طرح موضوع نادرست کاهش واردات یا عدم ترخیص آن - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - از گمرک نمی‌تواند بهانه افزایش قیمت گوشی باشد.

- تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone