🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28688.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام از سه قابلیت جدید و رابط کاربری تازه استوری‌ها پرده برداشت

بیش از 500 میلیون کاربر هر روز در بخش استوری اینستاگرام فعالیت می‌کنند تا با گشت و گذار در میان پست‌های به اشتراک‌گذاری شده، از روزمرگی‌های اعضای خانواده، دوستان خود و اینفلوئنسرها با خبر شوند. ...

بیش از 500 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - کاربر هر روز در بخش استوری اینستاگرام فعالیت می‌کنند تا با گشت و گذار در میان پست‌های به اشتراک‌گذاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - شده، از روزمرگی‌های اعضای خانواده، دوستان خود و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - اینفلوئنسرها با خبر شوند.

اینستاگرام در جریان کنفرانس F8 فیسبوک که ساعاتی پیش برگزار شد، از قابلیت‌هایی جدید و تغییراتی برای استوری‌ها پرده برداشت تا کاربران را به این قسمت از همیشه وابسته‌تر کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس

مهم‌ترین تغییر، رابط کاربری جدید بخش استوری‌ بوده است. به زودی این بخش به سه بخش مجزای Live، Camera و Create تقسیم‌بندی می‌شود. بخش لایو همانطور که از عنوانش پیداست، کلیه گزینه‌های لایو استریم اینستاگرام را در خود گردآوری خواهد کرد و این در حالیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - بخش Camera مجموعه‌ای از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - تمام قابلیت‌های عکاسی و فیلمبرداریست - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - که هم‌اکنون در استوری‌ها می‌بینید.

این یعنی گزینه‌های بومرنگ، سوپرزوم، فوکوس، ریوایند و ... همگی از بخش Camera در دسترس خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - بود. اما بخش Create برای ساخت استوری‌هایی در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - گرفته شده که نیازی به عکس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - و ویدیو ندارند و متن محورند. پس‌زمینه‌های رنگی، انواع قلم و استیکرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - تعاملی مثل نظرسنجی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - سؤال - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - از این قسمت قابل دسترسی خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس

اینستاگرام اعلام کرده که این رابط کاربری جدید در «آینده نزدیک» برای کلیه کاربران اپ از سراسر دنیا آماده خواهد شد. اما چند قابلیت جدید دیگر از همین حالا به استوری‌ها اضافه شده. یکی از آن‌ها استیکرهای Donation برای جمع‌آوری کمک‌های مالیست که از امروز در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس

کسب و کارها می‌توانند با گذاشتن این استیکر در استوری‌ها کلیه عواید فروش خود را به سازمان‌های غیرانتفاعی یا خیریه اعطا کنند. اما در نهایت اینستاگرام قابلیت دیگری به نام Shopping from Creators هم معرفی کرده تا بتوانید به طور - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر نی ریز استان فارس - مستقیم از اینفلوئنسرهایی همچون کیم کارداشیان، کایلی جنر یا جیجی حدید به خرید بپردازید.

این ویژگی از هفته آینده در دسترس اینفلوئنسرهای بیشتری قرار خواهد گرفت. گفتنی است که در حال حاضر برندهایی همچون نایکی، آدیداس، بربری، پرادا، زارا و H&M در فروش کالاهای خود از طریق استوری با اینستاگرام همکاری می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آترا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** اجاق گاز و فر لوفرا PD96G2VG/Ci 550 شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone