🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23852.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ردمی نوت ۸ پرو با سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

دقایقی پیش شیائومی تازه ترین عضو از خانواده تلفن های هوشمند محبوب سری ردمی نوت با نام ردمی نوت ۸ پرو را معرفی کرد و درست مانند ردمی نوت ۷ که اوایل امسال پیشگام ورود ...

دقایقی پیش شیائومی تازه ترین عضو از خانواده تلفن های هوشمند محبوب سری ردمی نوت با نام ردمی نوت ۸ پرو را معرفی کرد و درست مانند ردمی نوت ۷ که اوایل امسال پیشگام ورود گوشی های مجهز - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی به بازار شد، ردمی نوت ۹ پرو نیز در زمره نخستین گوشی های بهره مند از سنسور عکاسی ۶۴ مگاپیکسلی است.

همانطور که درخبرها خواندید پیشتر کمپانی ریلمی تازه ترین محصول خود با حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی را به نمایش گذاشت (رونمایی رسمی از آن هنوز انجام نشده) و حالا شیائومی نام خود را به عنوان دومین شرکتی به ثبت رسانده که موبایلی با این مشخصه را وارد بازار می کند.

چه انتظاری می توان از یک گوشی با حسگر ۶۴ - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی داشت؟ درست مانند گوشی های مجهز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، این موبایل هم نمی تواند با رزلوشن کامل خود عکاسی کند. هر دوی این سنسورها دارای پیکسل های ۰.۸ میکرومتری هستند که به صورت چهارتایی کنار هم قرار گرفته - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اند و پیکسل هایی ۱.۶ میکرومتری را ایجاد کرده اند که بهترین حساسیت نوری را از خود به نمایش می گذارند. با استفاده از این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تکنیک یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی میتواند عکس هایی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۱۲ مگاپیکسلی بگیرد در حالی که سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ که در گوشی ردمی نوت ۸ پرو استفاده شده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - قادر است تصاویری ۱۶ مگاپیکسلی را از سوژه هایش بگیرد. از طرفی این سنسور به لحاظ فیزیکی نیز ابعاد بزرگ تری دارد و در نتیجه قادر است نور بیشتری را از محیط اطراف دریافت کند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

ردمی نوت ۸ پرو  شیائومی به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی 1080p با حسگر اثرانگشت در زیر آن مجهز شده است و یک دوربین چهارگانه شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی الترا واید و دو سنسور دو مگاپیکسلی کمکی در بخش پشتی بدنه آن خودنمایی میکند و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز شیائومی یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی را در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پنل جلویی گوشی تعبیه کرده است. ردمی نوت ۸ پرو از چیپست هلیو G90T مدیاتک بهره می گیرد که با تمرکز روی حوزه گیمینگ ساخته شده و ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می کند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مدل استاندارد این گوشی یعنی ردمی نوت ۸ - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به یک نمایشگر ۶.۳ اینچی 1080p مجهز شده است و توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ می گیرد. حسگر اثرانگشت این موبایل در بخش - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پشتی بدنه آن تعبیه شده است و یک دوربین چهارگانه شامل حسگر  اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (به جای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی) نیز برای آن در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ۱۸ واتی نیز در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بدنه آن تعبیه شده. روی هم رفته میتوان این مدل را آپدیتی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جزئی برای ردمی نوت ۷ قلمداد کرد.

این مساله در قیمت گذاری تازه ترین پرچمداران شیائومی نیز - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به خوبی خود را نمایان می کند. قیمت پایه برای ردمی نوت ۸ از ۱۴۰ دلار شروع می شود (درست مانند ردمی نوت ۷) در حالی که مدل پایه ردمی نوت ۸ پرو ۱۹۵ دلار قیمت دارد. هر دوی این گوشی ها از همین امروز به بازار هندوستان عرضه شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone