🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20188.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

موج بیکاری گسترده در استارتاپ های حوزه تک دنیا از ابتدای شیوع کووید ۱۹

براساس گفته تحلیلگران صنعت، استارتاپ های حوزه تکنولوژی در سراسر دنیا برای کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از پاندمی کووید ۱۹ تاکنون هزاران نفر از نیروهای خود را اخراج کرده اند و به این ترتیب یکی ...

براساس گفته تحلیلگران صنعت، استارتاپ های حوزه تکنولوژی در سراسر دنیا برای کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - پاندمی کووید ۱۹ تاکنون هزاران نفر از نیروهای خود را اخراج کرده اند و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - به این ترتیب یکی از مسیرهای اصلی نوآوری در بازار فناوری اطلاعات را مسدود کردند.

مکس آزاهام مدیر ارشد تحقیقات در شرکت مشاوره و پژوهش گارتنر در این باره می گوید:

استارتاپ ها منبعی فوق العاده برای نوآوری در صنعت آی تی محسوب می شوند اما حالا با بحران شدید مالی روبرو شده اند.

به گفته این پژوهشگر کرونا ویروس باعث شده که سرمایه گذاران استارتاپی خطرپذیری کمتری داشته باشند و در نتیجه با افت شدید سرمایه گذاری در شرکت های آی تی روبرو شویم.

تا پایان هفته گذشته، تقریبا ۷۰ هزار نفر از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - کارکنان استارتاپ های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - حوزه تک در سطح جهان مشاغل خود را به خاطر شیوع کووید ۱۹ از دست دادند (از ابتدای ماه مارس). این استارتاپ ها نیز در حوزه های مختلفی چون حمل و نقل، مالی و گردشگری فعالیت می کنند.

از ابتدای شیوع کووید ۱۹ هفتاد هزار نفر ازنیروهای استارتاپی حوزه تک در سطح جهان مشاغل خود را از دست داده اند

طبق - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - گزارش ها استارتاپ های فعال در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - منطقه سانفرانسیسکو از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - جمله سیلیکون ولی تاکنون ۲۵۰۰۰ نفر را اخراج کرده اند و اخراج ها هم در شرکت های کوچک و هم شرکت های بزرگی نظیر اوبر و Airbnb صورت گرفته است.

در ماه می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - گذشته شرکت اوبر اعلام کرد که بالغ بر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - ۶۵۰۰ نفر از نیروهایش (حدودا یک چهارم آنها) را اخراج می کند. ماه گذشته شرکت رقیب آن یعنی لیفت از اخراج ۱۷ درصد نیروهای خود و کاهش حقوق آنها برای جبران خسارت های ناشی از کرونا ویروس خبر داد.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان

استارتاپ هایی که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - هوش مصنوعی یا دیگر ابزارهای نوظهور دیجیتالی را توسعه می دهند نیز در گروه تکنولوژی جای میگیرند و طبق گزارشات طی چهار ماه گذشته - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - با اخراج گسترده نیروهای کاری در آنها روبرو بوده ایم.

در واقع استارتاپ با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - هدف جبران کاهش سرمایه گذاری روی پروژه های خود اقدام به اخراج نیروهای کاری شان کرده اند.
سرمایه گذاری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - بخش خصوصی روی استارتاپ ها در سطح جهانی طی چهار ماهه نخست امسال با افتی ۲۲ درصدی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل به رقم ۶۷ میلیارد دلار تنزل پیدا کرد.

بدتر از همه اینکه استارتاپ های تحت حمایت شرکت های سرمایه گذار در آمریکا به موجب قانونی که این شرکت ها را بخشی از شرکت سرمایه گذار قلمداد می کرد امکان برخورداری و دریافت کمک های مالی دولت این کشور را پیدا نکردند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد استارتاپ ها و شرکت های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - کوچک حوزه تک سال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - هاست که منبعی عظیم از تکنولوژی های نوظهور و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - نیروهای با مهارت برای شرکت های بزرگ تر بوده اند. علاوه بر این سازمان ها و شرکت های بزرگ همواره خریداری استارتاپ ها را به عنوان راهکاری برای تحقیق و توسعه بخش آی تی خود قلمداد می کرده اند و حالا با اخراج های گسترده در این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - صنعت معلوم نیست چه روزهایی برای این شرکت ها در پیش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone