دادگاهی در آمریکا اتهامات مجرمانه علیه یک هکر باسابقه با نام fxmsp را - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - از وضعیت محرمانه خارج کرد و بالاخره هویت «خدای نامرئی شبکه ها» را فاش کرد. در بیانیه ای که توسط دفتر دادستانی منطقه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - غربی واشنگتن منتشر شد مقامات آمریکایی اعلام کردند - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - یک شهروند ۳۷ ساله اهل قزاقستان به نام آندری تورچین همان fxmsp است.

پنج اتهام مطرح شده علیه تورچین به دسامبر سال ۲۰۱۸ باز می گردد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - اما به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - تازگی از حالت محرمانه خارج شده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - اند.

براساس اعلام مقامات دادستانی تورچین و همدستانش بین اکتبر ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۱۸ صدها شبکه سازمانی در بیش از ۴۰ کشور دنیا را هدف حملات سایبری خود قرار دادند. آنها با قرار دادن درب های پشتی در شبکه های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - سازمانی، به اطلاعات محرمانه شرکت ها دسترسی پیدا می کردند و سپس این اطلاعات را در ازای دریافت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - هزاران و شاید صدها هزار دلار در فوروم های مجرمان سایبری به فروش می رساندند.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران
هکر

براساس اطلاعات منتشر شده، این گروه در وهله نخست - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - کار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - خود را با اسکن پورت های باز پروتکل ریموت دسکتاپ آغاز می کردند و سپس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - از طریق حمله جستجوی فراگیر به آن شبکه ها نفوذ می کردند. آنها در ادامه اعتبارنامه های مدیریتی شبکه ها را به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - سرقت برده و با تغییر تنظیمات نرم افزارهای آنتی ویروس اطمینان حاصل می کردند که بدافزارشان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - شناسایی نمی شود.

fxmsp و همدستانش در ادامه اطلاعات دسترسی به این شبکه ها را به هتل های زنجیره ای، بانک ها و دیگر شرکت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - های مالی می فروختند و از این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - راه بالغ بر ۱.۵ میلیون دلار را به دست آورده بودند. گفته می شود حملات این گروه ده ها میلیون دلار خسارت را به خاطر آسیب به شبکه های سازمانی بر قربانیان تحمیل کرده است.

حالا تورچین به توطئه برای اجرای عملیات هک کامپیوتری، دو مورد کلاهبرداری کامپیوتری و سوء استفاده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - و توطئه برای اجرا کلاهبرداری اینترنتی متهم شده است و آنطور که مقامات حقوقی پلیس آمریکا می گویند او کاملا از اتهاماتش آگاه است با این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر بابل استان مازندران - حال استرداد وی به آمریکا غیرممکن است چراکه قزاقستان معاهده ای برای تبادل یا استرداد زندانیان با آمریکا ندارد.