🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  2. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20190.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انجمن واردکنندگان موبایل: اگر در هفته گذشته گوشی گران خریدید به تعزیرات شکایت کنید

در حاشیه نشست خبری «کالبدشکافی تبصره منع واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو» اعلام شد کسانی که در روزهای گذشته موبایل گران خریدند می‌توانند با شکایت به تعزیرات پیگیر حق و حقوق خود باشند. «رضا قربانی» رئیس ...

در حاشیه نشست خبری «کالبدشکافی تبصره منع واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو» اعلام شد کسانی که در روزهای گذشته موبایل گران خریدند می‌توانند با شکایت به تعزیرات پیگیر حق و حقوق خود باشند.

«رضا قربانی» رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل در گفتگو با دیجیاتو، اعلام کرد که انجمن تمهیداتی با سازمان تعزیرات حکومتی دیده تا افرادی که در روزهای گذشته موبایل گران قیمت خریدند بتوانند به حق و حقوق واقعی خود - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - دست پیدا کنند.

قربانی می‌گوید که بازار موبایل در روزهای گذشته تحت تاثیر خبر جلوگیری از واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورویی متزلزل شد و تاکید دارد که قیمت گوشی‌های - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - برند اپل رشد کاذبی داشته است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان

قربانی می‌گوید پس از فروش گوشی‌های این برند که گاه به ۶۰ میلیون تومان هم رسید، انجمن واردکنندگان موبایل طی تعاملی با سازمان تعزیرات به حق و حقوق خریداران رسیدگی می‌کند. او در همین رابطه به دیجیاتو گفت: «تمام کسانی که گوشی‌ها را به قیمت گران‌تر از حد معمول خریدند می‌توانند با مراجعه به تعزیرات موضوع گران فروشی را پیگیری کنند و مطمئن باشند که در این راه جواب می‌گیرند.»

قربانی تاکید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - دارد که شکایت باید از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - سوی خریدار به سازمان تعزیرات باشد و نه اتحادیه‌های دیگر چرا که تعامل انجمن واردکنندگان موبایل درباره این موضوع مستقیما با خود تعزیرات بوده است.

قربانی می‌گوید مردم نباید از حق و حقوق خود بگذرند و با اشاره به این موضوع که متاسفانه در ایام گران شدن کاذب آیفون، برخی خریداران فریب گران فروشان را خوردند می‌گوید که جلوی گران فروشان باید ایستاد:

«مردم گمان نکنند که شکایت‌شان راه به جایی نمی‌برد. در همین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - چند روز گذشته با پیگیری‌هایی که صورت گرفته، شکایت‌های شده - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - و به برخی از شاکیان مبالغی بین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - ۱۰ تا ۱۳ میلیون پس داده شده.»

او می‌گوید این شکایات نه فقط برای منفعت شخصی بلکه برای جلوگیری از گرانفروشی باید انجام شود: «بعد از شکایات و بازپس مبلغ مازادی که از خریدار گرفته شده، مطمئن باشید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان - که خود فروشنده نیز جریمه خواهد شد؛ این اقدامات می‌تواند باعث شود تا دیگر سودجویان نیز از گرانفروشی پرهیز نمایند.»

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر گلستان استان گلستان

گفتنیست هفته گذشته و با انتشار خبر و رسانه‌ای شدن موضوع جلوگیری از واردات موبایل بالای ۳۰۰ یورو به کشور، نرخ برخی گوشی‌های پرچمدار و به ویژه انواع مدل آیفون طی یک شب به طور محسوسی افزایش یافت به طوری که قیمت برخی مدل‌ها به ۶۰ میلیون تومان نیز رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone