🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  3. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20186.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان چینی یک گام به تولید چیپست‌های ۵ نانومتری نزدیک شدند

یک موسسه تحقیقاتی در چین به پیشرفت‌های مهمی در فناوری لیتوگرافی لیزری ۵ نانومتری دست پیدا کرده که مقدمات ساخت تجهیزات مخصوص تولید تراشه‌ها را فراهم می‌کند. چین در صنعت نیمه‌هادی فاصله تقریبا زیادی با ...

یک موسسه تحقیقاتی در چین به پیشرفت‌های مهمی در فناوری لیتوگرافی لیزری ۵ نانومتری دست پیدا کرده که مقدمات ساخت تجهیزات مخصوص تولید تراشه‌ها را فراهم می‌کند.

چین در صنعت نیمه‌هادی فاصله تقریبا زیادی با آمریکا و کشورهای دیگر دارد و هنوز قادر به ساخت ماشین‌هایی برای تولید تراشه‌های پیشرفته نیست. یکی از دلایل این موضوع، عدم سرمایه‌گذاری کافی برای عملیاتی کردن طرح‌های تحقیقاتی است.

بر اساس گزارش Global Times، موسسه فناوری نانو «Suzhou» تحت آکادمی علوم چین (Sinano) با همکاری مرکز ملی علم نانو و فناوری به یک موفقیت بزرگ در زمینه لیتوگرافی لیزری فوق دقیق دست پیدا کرده‌. این فناوری جدید محدودیت سنتی در نوشتن مستقیم لیزر را می‌شکند و امکان پردازش در سطح نانو را فراهم می‌کند. این فرایند با دقت فوق‌العاده بالا بر پایه نوع جدیدی از ساختار غشایی سه لایه ساخته شده است.

علاوه بر دقت بالا، از این فناوری می‌توان برای تولید انبوه نیز استفاده کرد. با استفاده از فناوری نوشتن مستقیم لیزر می‌توان ۵۰۰ هزار الکترود نانو مخصوص در یک ساعت تولید کرد.

به گفته تحلیلگران، این فناوری می‌تواند در نهایت موجب ایجاد ماشین‌های تولید تراشه شود، با این حال برای رقابت با شرکت‌های مطرح غربی مانند «ASML» به چندین سال زمان نیاز است. - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - این شرکت هلندی سال گذشته میلادی ماشین‌های ۷ نانومتری EUV را عرضه کرد و همچنین به موفقیت بزرگی برای ماشین‌ها با امکان ساخت چیپ‌های ۵ نانومتری دست پیدا کرده است.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر متل قو استان مازندران

شرکت چینی «Shanghai Micro Electronics Equipment» ماه گذشته میلادی اعلام کرد که اولین ماشین تولید تراشه‌های ۲۸ نانومتری آن سال ۲۰۲۲-۲۰۲۱ از راه می‌رسند. این شرکت لیتوگراف‌ها - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - با بهترین عملکرد برای پردازش نودهای ۹۰ نانومتری را به صورت انبوه تولید می‌کند.

نیاز به سرمایه فوق‌العاده زیاد می‌تواند مانع از عملی شدن تحقیق جدید شود، با این حال احتمالا چین سرمایه‌گذاری در این بخش را جدی‌تر از گذشته دنبال خواهد کرد. ایالات متحده آمریکا با تحریم شرکت‌های چینی مانند هواوی، مانع از رسیدن تراشه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر متل قو استان مازندران - به آن‌ها می‌شود که همین موضوع سرمایه‌گذاری چندین میلیارد دلاری چین در شرکت SMIC را در پی داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاردیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی آیا منطقه تیلورسر متل قو اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در تیلورسر شهر متل قو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone