🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21448.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توروالدز از تغییرات اساسی در برنامه‌نویسی لینوکس خبر می‌دهد

خالق لینوکس، «لینوس توروالدز» به تازگی از مخالفت خود با محدودیت ۸۰ کاراکتر در هر خط برنامه‌نویسی خبر داده و همچنین اشاره‌ای به ویژگی‌های جدید لینوکس ۵.۷ کرده است. در گزارشی جدید از وب‌سایت «The Register»، توروالدز ...

خالق لینوکس، «لینوس توروالدز» به تازگی از مخالفت خود با محدودیت ۸۰ کاراکتر در هر خط برنامه‌نویسی خبر داده و همچنین اشاره‌ای - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به ویژگی‌های جدید لینوکس ۵.۷ کرده است.

در گزارشی جدید از وب‌سایت «The Register»، توروالدز نظرات خود درباره طول خط در برنامه‌نویسی را مطرح کرده. به گفته - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توروالدز، محدودیت ۸۰ کاراکتر در یک خط شکستگی خطوط را در پی دارد، در مقابل بسیاری بر این باورند که این محدودیت برای مدت زمان زیادی وجود داشته و به علت ابعاد نمایشگر‌ها باید در آینده نیز ثابت باقی بماند.

توروالدز در پستی توضیح داده که خطوط شکسته چگونه می‌تواند مشکلات بی‌شماری ایجاد کند:

«شکست بیش از حد خط باعث مشکلات عمده و روزمره شده و مسائلی را در دستورات «grep» الگوها و خروجی ایجاد می‌کند، چرا - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که grep و بسیاری از ابزارهای پایه یونیکس اساسا مبتنی بر خط هستند. حقیقت این است که بسیاری از ما برای - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدت‌هاست که از مدل ترمینال ۸۰ ستونی عبور - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرده‌ایم و بنابر همین دلیل، ما خطوط بسیار بیشتری نسبت به ۲۵ خط قابل دیدن به صورت همزمان داریم.»

توروالدز در صحبت‌های - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خود به - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این موضوع اشاره کرده که محدودیت ۸۰ کاراکتر در خط می‌تواند برای افراد با سخت‌افزار محدود مناسب باشد، اما در نهایت برای توسعه‌دهندگانی که به سخت افزار قدرتمندی دسترسی دارند، ناخوشایند خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

توروالدز در پست دیگری به انتشار جزئیاتی پیرامون تغییرات و ویژگی‌های جدید لینوس ۵.۷ - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پرداخته که شامل - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - درایور exFAT شرکت سامسونگ برای بهبود عملکرد کارت‌های SD می‌شود. در - تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این نسخه باگ CVE-2019-14615 گرافیک‌های اینتل برطرف شده و امکان پشتیبانی از گرافیک‌های تایگر لیک فراهم می‌شود. در این نسخه درایوری برای فناوری شارژ سریع اپل وجود دارد و همچنین پشتیبانی از محصولات مجهز به پردازنده‌های ARM افزایش پیدا می‌کند.

هسته لینوکس ۵.۷ هم اکنون در دسترس است اما تا زمانی که در توزیع‌های لینوکس مانند «اوبونتو»، «آرچ لینوکس» و «لینوکس مینت» مورد استفاده قرار بگیرد، مدت زمانی طول می‌کشد.

- تعمیرات لباسشویی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone