🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33413.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل ازکی: اینشورتک‌ها نمایندگان بیمه را از بازار حذف نمی‌کنند

سامانه آنلاین مقایسه، مشاوره و خرید بیمه ازکی بعد از 4 سال پی‌ریزی‌های لازم نزدیک به 6 ماه است که به بهره‌داری رسیده و «تیم لطیف»، مدیرعامل ایرانی-آلمانی این شرکت ضمن اعلام این خبر، تاکید دارد ...

سامانه آنلاین مقایسه، مشاوره و خرید بیمه ازکی بعد از 4 سال پی‌ریزی‌های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - لازم نزدیک به 6 - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ماه است که به بهره‌داری رسیده و «تیم لطیف»، مدیرعامل ایرانی-آلمانی این شرکت ضمن اعلام این خبر، تاکید دارد که صنعت بیمه در کشور نیاز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به تحول دارد و فرایند دیجیتالی شدن آن را نهادهای دولتی نیز تایید می‌کنند؛ فرایندی که به گفته او برخلاف تصور عموم لطمه‌ای به بازار سنتی بیمه و افراد شاغل در این حوزه نخواهد زد.

امروز -۸مهر- - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در نشست خبری سامانه آنلاین ازکی، تیم لطیف اعلام کرد که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای از آلمان را تشویق به سرمایه‌گذاری در مجموعه ازکی کرده و با طمانینه وارد این بازار شده، به طوری که 3 ماه درباره نام و دامین این مجموعه تفکر شده است. لطیف باور دارد که باید شفافیت و تحولاتی در صنعت بیمه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کشور ایجاد شود و صدور بیمه‌نامه آنی در هر ساعت از شبانه‌روز را یکی از تحولات جزیی که او و تیمش به دنبال آن هستند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌نامد:

«چند سالی است که به ایران آمدم و فقدان یک سیستم مقایسه، مشاوره و خرید بیمه آنلاین را در کشور حس می‌کردم، به شخصه نمونه‌های موفقی از این مدل‌ها را در سطح بین‌المللی نظاره‌گره بودم و دوست داشتم سیستمی چون Check 24 که در آلمان بسیار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - موفق عمل می‌کند؛ در ایران پیاده شود. هم‌اکنون بیش از 50 درصد صنعت بیمه در کشوری چون آلمان نزدیک به چند بازیگر اینشورتک است و در کشورهایی نظیر انگلستان این سهم بیشتر هم هست اما در ایران این رقم به زیر یک درصد می‌رسد.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

لطیف در پاسخ به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خبرنگار دیجیاتو عنوان می‌کند که روند پیشرفت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این سیستم در دنیا یک بازه زمانی 12 ساله طلبیده و او حدس می‌زند که این برهه زمانی در کشوری مثل ایران بسیار بیشتر باشد: «اما نقشه راه ما اینست که طی 5 تا 8 سال آینده اینشورتک‌ها در 10 الی 15 درصد این مارکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جایگاه داشته باشند.»

او همچنین به دیجیاتو می‌گوید که در قوانین بیمه کشور، می‌توان یک محصول جدید را ابدا کرد و یک بیمه جدید را ساخت:

«مثلا این روزها که نیاز مردم به گارانتی موبایل زیاد شده و خبری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از موبایل گارانتی دار نیست، بیمه موبایل به بازار آمده است. در چارچوب - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قانون می‌توان یک سری بیمه‌ها را تعریف کرد و ما در مجموعه خودمان قصد داریم پس از جا افتادن و جذب - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اعتماد کاربران، به این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - موارد نیز ورود کنیم و بیمه‌های جدیدی بیافرینیم و یا نقص‌هایی را در یک سری از بیمه‌ها مثل بیمه عمر برطرف کنیم.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
مدیرعامل سایت ادعا دارد که دامین چهار حرفی‌شان تنها دامین چهار حرفی بین استارتاپ‌های ایرانی است و آن را به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سختی و با هزینه گزاف تهیه کرده‌اند.

لطیف، نوید رونمایی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اپلیکیشن این مجموعه را نیز در آینده‌ای نه چندان دور به ما می‌دهد و تاکید دارد که سرویس آنها از منظر فنی یکی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از قوی‌ترین و به‌روزترین سیستم‌های تکنولوژیکی در بین سایت‌های مشابه و رقبا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است. مدیرعامل ازکی از اعلام رقم سرمایه شرکتشان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خودداری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌کند ولی آن را چندین میلیون یورو ذکر می‌کند که 80 درصد سهام آن در اختیار شرکت‌های ایرانی و 20 درصد آن در اختیار شرکت آلمانی است.

او به نگرانی‌های فعالان بیمه و نمایندگی‌های بیمه در سراسر کشور اشاره می‌کند و این نگرانی را می‌پذیرد ولی تاکید دارد که اینشورتک‌ها قصد حذف این قشر سنتی را از بازار ندارند و این یک روند طبیعی است که دیجیتالی شدن یک شغل باعث ایجاد تغییراتی در آن شود:

«در همه جای دنیا این اتفاقات رخ می‌دهد اما قشری از سیستم حذف نمی‌شود، آیا با ورود اسنپ ما شاهد حذف رانندگان بودیم؟ خیر بلکه تعدادشان بیشتر هم شده ولی در این پلتفرم‌ها مشغول به کار هستند و با مشتریانی راضی‌تر نسبت به قیمت و کیفیت روبرو هستند. در صنعت بیمه هم همین اتفاق باید رخ دهد و دیجیتالی شدن این حوزه قطعا برای قشر سنتی بی‌تاثیر نیست ولی آنها را وارد بازی جدیدی می‌کند و با مدرن کردنشان می‌تواند هم برای کسب و کار آنها مفید واقع شود و هم به اعتلای این صنعت کمک کند.»

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

تیم ازکی باور دارد که تجربه مدیرعامل در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سطح بین‌المللی و تیم‌های سرمایه‌گذاری حرفه‌ای داخلی و جهانی که پشت خود دارند و همچنین فناوری‌های گران و به‌روزی که توانستند تهیه کنند در کنار یک تجربه بهتر کاربری می‌تواند برگ برنده آنها در میدان تجارت الکترونیک اینشورتک‌ها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone