🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17983.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی ویوو از موبایل مفهومی با سلفی جداشونده [تماشا کنید]

ویوو که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه نوآوری در طراحی موبایل به شمار می‌رود، از طرح مفهومی موبایل جدید با دوربین سلفی جدا شونده رونمایی کرد. کانسپت جدید ویوو IFEA نام دارد و دوربین ...

ویوو که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه نوآوری در طراحی موبایل به شمار می‌رود، از طرح مفهومی موبایل جدید با دوربین سلفی جدا شونده رونمایی کرد.

کانسپت جدید - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - ویوو IFEA نام - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - دارد و دوربین سلفی آن به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت جدا شدن از بدنه و بکارگیری به عنوان یک وسیله  مستقل را دارد. این موبایل به خاطر طراحی نوآورانه برنده جایزه طراحی از مؤسسه Red Dot آلمان شد. همانطور که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - در کلیپ زیر مشاهده می‌کنید پس از جدا کردن سلفی می‌توان آن را از راه دور کنترل کرد.

در قسمت توضیحات این گوشی در وب‌سایت Red Dot نوشته شده است که می‌توان دوربین سلفی را با استفاده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - از فرامین صوتی کنترل کرد. علاوه بر این با استفاده از اتصال لوازم جانبی به آن می‌توان بدون کاهش چشمگیر کیفیت تصویر، حین راه رفتن یا ورزش کردن عکسبرداری یا فیلمبرداری - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - کرد. برای مثال می‌توان بوسیله گیره آهنربایی دوربین را به قلاده سگ یا جیب لباس متصل کرد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان

مؤسسه یاد شده تصویری از پنل جلو و پشت IFEA نیز منتشر کرده است و همانطور که انتظار می‌رفت به خاطر طراحی خاص دوربین سلفی شاهد هیچ گونه بریدگی، ناچ یا حفره‌ای روی صفحه نمایش نیستیم. در پنل پشت ماژول دوربین به چشم می‌خورد که با توجه به تصویر احتمالاً سه سنسور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - این طرح در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار داشته و مشخص نیست ویوو چه زمانی آن را به بهره‌برداری تجاری می‌رساند.

ویوو اواسط - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - شهریور ماه امسال از موبایل جدید با پنل پشتی تغییر رنگ دهنده رونمایی کرد و سنسور جدیدی برای دوربین موبایل توسعه داده که نسبت به سنسورهای فعلی ۲۰۰ درصد نور بیشتری جذب می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone