🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19371.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هیات دولت تصویب کرد: مجازات مردان در صورت ارسال پیام مستهجن به زنان

هیات وزیران به منظور حفظ کرامت و منزلت زنان، حمایت از آنها در برابر خشونت‏ و تحکیم مبانی خانواده و حفاظت از کیان آن، لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را ...

هیات وزیران به منظور حفظ کرامت و منزلت زنان، حمایت از آنها در برابر خشونت‏ و تحکیم مبانی خانواده و حفاظت از کیان آن، لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت را به تصویب رساند.

این لایحه بخش‌های مختلفی، از جمله تاسیس صندوق حمایت از زنان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - خشونت دیده از سوی دادگستری، و یا تعیین و تکلیف وظایفی پیرامون تولید محتوا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - در صدا و سیما وجود دارد، اما بخش قابل توجه آن مربوط به ارسال پیام از سوی مردان به زنان در فضای مجازی می‌شود. بر اساس لایحه هیات وزیران «هرگاه مردی بر خلاف - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - تمایل زنی با ارسال پیام ها یا تصاویر نامتعارف به وسیله سامانه های مخابراتی، فضای مجازی یا هر وسیله دیگری موجب آزار روحی یا روانی وی شود، به جزای نقدی درجه ۷ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - محکوم می‌شود و در صورتی که پیام ها و تصاویر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - ارسالی مستهجن باشد، به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - جزای نقدی درجه ۶ و در صورت تکرار به جزای نقدی درجه ۵ محکوم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - می شود.»

دولت در سال ۹۶ این لایحه را تدوین کرد اما با توجه به رویکرد قضایی آن، لازم بود قوه قضاییه هم آن را بررسی کند. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - ۲۶ شهریور سال گذشته «غلامحسین اسماعیلی» سخنگوی قوه قضاییه، از نهایی شدن این لایحه و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - ارسال آن به دولت خبر داد اما با گذشت ۱۴ ماه از آن زمان، هنوز دولت بررسی لایحه را به پایان نرسانده بود.

بیشتر مجازات های پیش بینی شده در این لایحه، مجازات های درجه پنج، شش و هفت است که تشریح آن در قانون به شرح زیر است:

درجه ۵:

حبس بیش از دو تا پنج سال، جزای نقدی بیش از 80 میلیون ریال تا 180 میلیون ریال، محرومیت از حقوق اجتماعی بیش از ۵ تا 15 سال،ممنوعیت دائم از یک یا چند فعالیت شغلی یا اجتماعی برای اشخاص حقوقی، ممنوعیت دائم از دعوت عمومی برای افزایش سرمایه برای اشخاص حقوقی

درجه ۶:

حبس بیش از ۶ ماه تا ۲ سال، جزای نقدی بیش از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - 20 میلیون ریال تا 80 میلیون ریال، شلاق از 31 تا 74 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - ضربه و تا 99 ضربه در جرایم منافی عفت، محرومیت از حقوق اجتماعی بیش از ۶ ماه تا ۶ سال،انتشار حکم قطعی در رسانه‌ها،ممنوعیت از یک یا چند فعالیت شغلی یا اجتماعی حداکثر تا مدت ۵ سال، ممنوعیت از دعوت عمومی برای افزایش سرمایه برای اشخاص حقوقی حداکثر تا مدت ۵ سال، ممنوعیت از اصدار برخی از اسناد تجاری توسط - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - اشخاص حقوقی حداکثر تا مدت ۵ سال

درجه ۷:

حبس از 91 روز تا 3 ماه،جزای نقدی بیش از 10 میلیون ریال تا 20 میلیون ریال،شلاق از 11 تا 30 ضربه، محرومیت از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خرمدره استان زنجان - حقوق اجتماعی تا شش ماه

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone