تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20372.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی اوبر و ویمو از فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود سیستم‌های خودران

«اوبر» و «ویمو» (Waymo) در کنفرانس بینایی کامپیوتر و تشخیص الگو (CVPR 2020)، آخرین تحقیقات خود در زمینه بهبود ضریب اطمینان و امنیت سیستم‌های خودران اتومبیل‌ها را نمایش دادند. در این کنفرانس «Drago Anguelov»، محقق ...

«اوبر» و «ویمو» (Waymo) در کنفرانس بینایی کامپیوتر و تشخیص - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - الگو (CVPR 2020)، آخرین تحقیقات خود در زمینه بهبود ضریب اطمینان و امنیت سیستم‌های خودران اتومبیل‌ها را نمایش دادند.

در این کنفرانس «Drago Anguelov»، محقق ارشد شرکت ویمو جزئیات فناوری ViDAR را تشریح کرد. این فناوری که با همکاری آزمایشگاه هوش مصنوعی گوگل به نام «گوگل برین» (Google Brain) توسعه داده شده، ساختار اشیا را از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - روی حرکت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - تشخیص می‌دهد. این فناوری شکل هندسی سه بعدی اشیا را با استفاده از تصاویر گرفته شده از دوربین خودرو به کمک تکنیک اختلاف منظر (Motion Parallax) می‌آموزد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان

«Anguelov» می‌گوید فناوری ViDAR به کمک پنج دوربین و با استفاده از تکنیک شاتر چرخشی یا رولینگ شاتر (Rolling Shutter) که در آن همه اجزای صحنه به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - طور همزمان ضبط نمی‌شوند، از ایجاد انحنا در تصویربرداری در سرعت‌های بالا جلوگیری کرده و دقت را بهبود می‌دهد.

فناوری مورد بحث در حال حاضر در شرکت ویمو مراحل آزمایش را پشت سر گذاشته و توانایی تخمین عمق با استفاده از تصاویر دوربین و همچنین تشخیص جهت حرکت موانع مختلف از جمله عابرین پیاده را دارد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان

محققان شرکت اوبر نیز سیستمی به نام V2VNet توسعه داده‌اند که اتومبیل‌های خودران به کمک آن می‌توانند داده‌ها را به اشتراک بگذارند. به کمک این فناوری ماشین‌های خودران مجموعه داده‌ها، برچسب‌های زمانی (Timestamps) و اطلاعات موقعیت مکانی را به اشتراک گذاشته و با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر مرند زنجان استان زنجان - دریافت داده‌های مرتبط به کمک هوش مصنوعی از تأخیر زمانی جلوگیری می‌کنند.

محققان اوبر می‌گویند شبکه یاد شده ۶۸ درصد نرخ خطای پایین ترین نسبت به اتومبیل خودران تکی دارد. همچنین عملکرد اتومبیل‌های خودران با افزایش تعداد خودروهای متصل به این شبکه افزایش یافته و بهبود «قابل توجهی» در تشخیص اشیای مسدود شده و اتومبیل‌های پرسرعت مشاهده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone