🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  4. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  5. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24843.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دی-لینک دو دوربین امنیتی با قابلیت تشخیص چهره آفلاین معرفی کرد

در آستانه آغاز رویداد CES در لاس وگاس، دی-لینک دو دوربین امنیتی جدید با قابلیت های هوش مصنوعی آفلاین معرفی کرده است. به گفته دی-لینک دوربین های امنیتی وای‌فای جدید این شرکت از قابلیت های ...

در آستانه آغاز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - رویداد CES در لاس وگاس، دی-لینک دو دوربین امنیتی جدید با قابلیت های هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - آفلاین معرفی کرده است.

به گفته دی-لینک دوربین های امنیتی وای‌فای جدید این شرکت از قابلیت های هوش مصنوعی جدیدی بهره می برند که پردازش های مربوط به آن به طور محلی و در دستگاه ها انجام می شود. به لطف این قابلیت دوربین ها می توانند چهره اشخاص و نیز شکسته شدن شیشه را تشخیص دهند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - و برای تمامی این موارد هیچ نیازی به پردازش هوش مصنوعی به کمک فضای ابری نیست. به عبارت دیگر می توان گفت که تمامی این پردازش ها به صورت آفلاین انجام می شوند تا به گفته این شرکت، نتیجه نهایی دقیق تر باشد و سریع تر انجام شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان

یکی از مدل ها، DCS-8526LH ویژه فضای خارجی است که با قیمت 119 دلار به فروش می رسد. این دوربین قابلیت روشن کردن محدوده دید را دارد و می تواند به طور خودکار و در زمان تشخیص حرکت، آژیر تعبیه شده را فعال کند. البته به گفته دی-لینک تا پیش از سه ماهه سوم 2020 نباید انتظار ورود این مدل به بازار را داشته باشید. مدل DCS-8302LH یک دوربین 99 دلاری است که قابلیت چرخش 360 درجه (از طریق اپلیکیشن) را دارد و به قابلیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - ردیابی حرکت مجهز شده است. این مدل کمی زودتر و در سه ماهه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - دوم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - 2020 روانه بازار می شود. از دیگر مشخصات دو دوربین می توان به پشتیبانی از تماس صوتی دو طرفه، کیفیت ویدیوی 1080p و مجهز شدن به درگاه شبکه اترنت اشاره کرد.

دی-لینک همچنین قابلیت ذخیره سازی در فضای ابری (با طرح های متنوع رایگان یا غیر رایگان) را در اختیارتان می گذارد. البته اگر نگران از دست رفتن حریم شخصی خود هستید می توانید گزینه ذخیره در کارت حافظه میکرو اس دی (تا 256 گیگابایت) یا ذخیره و استریم به تجهیزات NAS - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - (ذخیره - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر اردستان استان اصفهان - سازهای تحت شبکه) را انتخاب کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بوختار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میتونم یه سوال بپرسم منطقه مون سادات اردبیل اردستان خدمات دارید.
پاسخ: بله در مون سادات اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone