🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  2. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24863.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

توسعه مخفیانه فناوری دیپ فیک در اپلیکیشن تیک تاک

ویدیوهای دیپ فیک که در آن چهره افراد مشهور روی تصاویر افراد دیگر قرار می گیرد، جنجال های زیادی بر پا کرده اند و حالا سرنخ هایی از این فناوری در شبکه اجتماعی تیک تاک (TikTok) رویت ...

ویدیوهای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - دیپ فیک که در آن چهره افراد مشهور روی تصاویر افراد دیگر قرار می گیرد، جنجال های زیادی بر پا کرده اند و حالا سرنخ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - هایی از این فناوری در شبکه اجتماعی تیک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - تاک (TikTok) رویت شده است.

کمپانی ByteDance که مالکیت اپلیکیشن تیک تاک را در دست دارد، قابلیتی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - را توسعه داده که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - به کاربران اجازه ساخت ویدیوهای دیپ فیک می دهد. این قابلیت که Face Swap نام دارد، در کدهای تیک تاک و اپ چینی Douyin مشاهده شده و ظاهرا هدف از آن ایجاد ویدیوهای دیپ فیک بر پایه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - تصویر چهره - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - کاربران است.

هرچند ویژگی Face Swap را می توان نسخه پیشرفته تر دیگر فناوری های جابجایی چهره دانست اما از طرف دیگر می تواند عواقب ناخوشایند و مشکل سازی به دنبال داشته باشد. تا کنون بارها شاهد بوده ایم که برخی با بهره گیری از ابزارهای دیپ فیک و ساخت ویدیوهای غیرواقعی، افراد مشهور را به دردسر انداخته اند. بنابراین توسعه قابلیتی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - که باعث گسترش استفاده از این فناوری شود، می تواند مشکلات زیادی به بار بیاورد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان

علاوه بر این صدها میلیون کاربر برای تست این قابلیت جذاب تصاویر چهره خودشان را در اپ بارگذاری می کنند. در نتیجه ByteDance به حجم عظیمی از داده های بیومتریک دسترسی پیدا خواهد کرد که مشخص نیست در چه راهی از آن استفاده خواهد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - شد.

کدهای مربوط به قابلیت مذکور توسط محققان کمپانی Watchful در اپلیکیشن های مذکور پیدا شده اند اما تیک تاک در واکنش مدعی شده که قصد معرفی این قابلیت را ندارد و کدهای آنرا هم حذف می کند. با این وجود سوال اینجاست که اگر قصد ارائه این قابلیت به کاربران را نداشته چرا اساسا کدها را به اپ های محبوب خود با بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر اضافه کرده است.

 

تماشا کنید: ساخت ویدیوی دیپ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر اردستان استان اصفهان - فیک بسیار طبیعی از ۲۰ سلبریتی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهزاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
درود به خدمت شما. من یه مشتری خیلی راضی از خدمات شرکت تعمیرچی شعبه اردستان هستم. صراحتاً ظرفشویی ما دائماً مشکل داشت و کلی هزینه هم برامون بوجود میومد. ولی با اینکه تا قبل از این شرکت هم اقدام به تعمیرش کرده بودیم، ولی این شرکت خیلی بهتر از همه ی بیست تا سی تا کاری که تا حالا برامون خدمت رسونده بودند. دقیقاً زمانی که قرار بود، اومدند و کلی وقت گذاشتند برای تعمیرش. بعد از اتمام، برای جلوگیری از مشکلات آینده، اطلاعات و توصیه های لازم رو به ما دادن. سامسونگ DW60M6050FS حالا دقیقاً به چیزی شبیه میشه که ما میخواستیم. بهتون پیشنهاد میدم اگر شما هم به یه خدمات تعمیری نیاز دارید، حتماً با شرکت تعمیرچی تماس بگیرید
کاربر مهری نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone