🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  5. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24858.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ال جی از هشت مدل تلویزیون 8K در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد

ال جی اطلاعات تازه‌ای از تلویزیون‌های جدید خود منتشر کرده است. این کمپانی کره‌ای از هشت مدل تلویزیون 8K واقعی در ابعاد 65 تا 88 اینچ پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده ...

ال جی اطلاعات تازه‌ای از تلویزیون‌های جدید خود منتشر کرده است. این کمپانی کره‌ای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از هشت مدل تلویزیون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - 8K واقعی در ابعاد 65 تا 88 اینچ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده که در ادامه مشخصات آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

پرچمداران تلویزیون های جدید ال جی، مدل‌های 88 و 77 اینچی Signature - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - OLED 8K TV هستند. همچنین شش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مدل تلویزیون از خانواده NanoCell شامل Nano97، Nano99 و Nano95 در ابعاد 65 و 75 اینچی معرفی شدند. ال جی تاکید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زیادی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بر قابلیت نمایش 8K واقعی این تلویزیون‌ها دارد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

تلویزیون‌های جدید ال جی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توانایی پخش محتوای تصویری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در رزولوشن 8K نیتیو از طریق درگاه‌های HDMI و USB و کدک های HEVC, - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - VP9 و AV1 را دارند. این پشتیبانی، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وابستگی این تلویزیون‌ها به جعبه دیکودر خارجی را از بین می‌برد و تلویزیون به تنهایی می‌تواند کدک‌های یوتیوب را پخش کند.

علاوه بر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این امکان استریم محتوای 8K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و ارتقاء رزولوشن (Upscale) به کمک نسل سوم هوش مصنوعی Alpha 9 وجود دارد. این پردازنده می‌تواند ویدیو‌ها را به رزولوشن 8K ارتقا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - داده و  صدای فراگیر ۵ به ۱ را نیز برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کاربران به ارمغان بیاورد.

از دیگر ویژگی‌های جالب این تلویزیون می‌توان به تشخیص صوت و متن نمایش داده شده اشاره کرد. تلویزیون های جدید LG از هوم کیت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و AirPlay 2 پشتیبانی کرده و قابلیت کنترل از طریق آیفون، آیپد یا کامپیوتر مک را با اپلیکیشن Home دارند و می‌توان کارهایی نظیر روشن و خاموش کردن و کنترل سیری را انجام داد.

تلویزیون‌های 8K ال جی از الکسا و دستیار گوگل نیز پشتیبانی می‌کنند تا کاربران به کمک فرامین صوتی بتوانند تجهیزات هوشمند خانه خود را نیز کنترل کنند.

علاقه‌مندان به تلویزیون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های 8K جدید کمپانی ال جی، می‌توانند هفته آینده در نمایشگاه CES 2020 منتظر آن‌ها باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone