🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24846.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ Q950TS معرفی شد؛ تلویزیون بدون حاشیه 8K با هوش مصنوعی

سامسونگ در آستانه نمایشگاه CES 2020 از تلویزیون 8K بدون حاشیه خود رونمایی و رندرهایی که چند روز قبل از این محصول منتشر شده بودند را تایید کرد. تلویزیون Q950TS سامسونگ از رزولوشن بالایی برخوردار ...

سامسونگ در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - آستانه نمایشگاه CES 2020 از تلویزیون 8K بدون حاشیه خود رونمایی و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - رندرهایی که چند روز قبل از این محصول منتشر شده بودند را تایید کرد.

تلویزیون Q950TS سامسونگ از رزولوشن بالایی برخوردار بوده - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - و به گفته سامسونگ به خاطر طراحی Infinity، استاندارد جدیدی را در دنیای تلویزیون تعریف می کند. این محصول به غیر از حاشیه باریکی که در لبه پایینی دارد، بدون فریم بوده و به گفته سازنده کره ای ضخامت پنل آن تنها 15 میلیمتر است.

رابط کاربری تلویزیون جدید سامسونگ به کمک هوش مصنوعی توانایی ارتقاء رزولوشن (Upscale) تمام محتواها به 8K، دسترسی به کانال های تلویزیون از طریق آنتن یا سرویس های استریم به کمک راهنمای بین المللی را داشته و قابلیت ترکیب پیشنهادات از چندین اپلیکیشن به صورت همزمان را دارد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان

تلویزیون Q950TS به کمک دستیار دیجیتال قابلیت کنترل دیوایس های - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - دیگر از طریق بلوتوث و وای فای را دارد. همچنین امکان کنترل محصولات قدیمی تر که به اینترنت متصل نمی شوند نیز امکان پذیر خواهد بود. به کمک قابلیت Tap View و با تنها یک لمس می توان محتواهای نمایشگر تلفن همراه را روی صفحه تلویزیون مشاهده کرده و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - حین فعال بودن قابلیت تصویر در تصویر، مولتی تسک انجام داد.

تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ به طور پیش فرض از دستیارهای دیجیتال رایج - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - از جمله Bixby، گوگل اسیستنت و آمازون الکسا پشتیبانی می - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - کند.

سامسونگ مدعی شده به کمک فناوری AI ScaleNet، تلویزیون مورد بحث می تواند محتواها را در شبکه هایی که فقط برای رزولوشن 4K ظرفیت دارند، با رزولوشن 8K استریم کند. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - این تلویزیون به - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - کمک فشرده سازی، محتوای 8K را به 4K تبدیل کرده و سپس هوش مصنوعی  - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - رزولوشن را به 8K ارتقاء (Upscale) می دهد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان

به گفته سامسونگ، خروجی تصویر در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - این روش کیفیت بالاتری دارد. تاکنون پشتیبانی آمازون پرایم از این قابلیت تایید شده است. البته باید دید این ویژگی توانایی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - استریم محتوای 8K بدون عملیات اضافه را دارد یا خیر. این تلویزیون از از فرمت AVI برای ویدیوهای 8K یوتیوب نیز پشتیبانی می کند.

هوش مصنوعی تلویزیون Q950TS به کمک فناوری Object Tracking Sound Plus صداها را بسته به رخدادهای صفحه جابه‌جا کرده و تنها با - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - تکیه بر اسپیکرهای تلویزیون، صدای فراگیر 5.1 را به ارمغان می آورد. قابلیت جدید Q-Symphony نیز با ترکیب صدای اسپیکرها با ساندبار و در صورت وجود سخت افزار صحیح، صدای 9.1.4 را فراهم می کند.

برای آگاهی بیشتر از - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - تلویزیون Q950TS و عملکردهای ذکر شده، باید - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر اردستان استان اصفهان - تا دو روز دیگر و آغاز نمایشگاه CES 2020 صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهردخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/07
روز بخیر مرکز شما اطراف روستای ده آخوند اردبیل اردستان تعمیر ظرفشویی پاکشوما انجام میده؟
پاسخ: بله در روستای ده آخوند اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone