🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  5. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24859.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی واچ کالر معرفی شد؛ ساعت هوشمند با شارژدهی 14 روزه

شیائومی هفته گذشته از ساعت هوشمند واچ کالر رونمایی کرد اما هیچ اطلاعاتی از مشخصات این مدل را در اختیار رسانه ها نگذاشت. از ساعاتی پیش فروش این ساعت در چین آغاز شده و مشخصات ...

شیائومی هفته گذشته از ساعت هوشمند واچ کالر رونمایی کرد اما هیچ اطلاعاتی از مشخصات این مدل را در اختیار رسانه ها نگذاشت. از ساعاتی پیش فروش این ساعت در چین آغاز شده و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - مشخصات آن - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - هم اعلام شده است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان

شیائومی واچ کالر از نمایشگر امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل بهره می برد و به سیستم عامل Wear OS مجهز شده است. محصول جدید شیائومی از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - GPS، بلوتوث 5.0، حسگر سنجش ضربان قلب و NFC بهره می برد و قابلیت ردیابی خواب کاربر را نیز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - دارد. علاوه بر این می توانید با خیال راحت با آن زیر آبی بروید؛ چرا که توانایی مقاومت تا 5 اتمسفر (عمق 50 متری) را دارد.

به گفته شیائومی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - واچ کالر به لطف باتری 420 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ شدن و در استفاده های معمول تا 14 روز شارژدهی دارد، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - البته اگر حالت endurance را فعال کنید، ساعت هوشمند شیائومی با یک بار شارژ تا 22 روز دوام می آورد. اگر قصد تعویض بند ساعت را داشته باشید می توانید از بین 6 رنگ بند سیلیکونی یا دو مدل چرمی انتخاب کنید. از قابلیت های دیگر واچ کالر باید به توانایی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - ردیابی 10 فعالیت ورزشی متنوع از جمله دو، کوهنوردی، دوچرخه سواری و شنا اشاره کرد.

شیائومی واچ کالر در رنگ های مشکی و نقره ای روانه بازار می شود و قرار است یک رنگ طلایی هم عرضه شود. این محصول در حال حاضر در چین با قیمتی معادل با 115 دلار به فروش می رسد. هنوز مشخص نیست که واچ کالر به بازارهای بین المللی هم عرضه می شود - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر بندر انزلی استان گیلان - یا فروشش تنها به کشور اژدهای سرخ محدود می ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone